Heffaklumpen och hennes vänner (Ulvlek )

DL 1
19.59 hemlig röstar på fio
20.05 qitis röstar på LenaH
20.18 Niyama röstar på qitis
20.24 LenaH röstar på Habina
20.28 Carrro_lina röstar på Gabby_Ossi
20.34 Madalitso röstar på Carro_lina
20:39 cirkus röstar på Madalitso
20:41 Hedinn röstar på qitis
 
@Niyama vad håller du på med????

Handuppräckningen känns som en typiskt sak som Niyama skulle kunna göra som ond. MEN jag begriper inte vad hon skulle tjäna på det om hon vore ond. Inte ens om hon var demonen.

Nä, nu går jag på magkänslan här. Jag vet att jag har en hang up på att Niyama alltid är god. Men här låter det verkligen på Artline som att hon försöker släta över att Niyama "erkänner" att hon är ulv. Eftersom jag alltid tror att Niyama är god, så väljer jag att gå emot mig själv lite och rösta på Niyama och inte Artline. Mest för att man inte kan rösta på två stycken. ;)

Habina röstar på Niyama
 
Åh, jag blir sugen på att lägga en andraröst bara för att röra om lite men hittar inget jag kan hugga på (än)!
 
Jag sitter på min 4-åring nu 🙈 så körde ihop sig lite här under kvällen också. Men tänker att det är bäst att lägga en röst nu ifall jag glömmer bort tiden senare. Eftersom jag kommer ha svårt att bevaka under DL och jag redan har fått en röst på mig väljer jag någon som redan har en röst för att ha bäst chans att klara mig själv.

Den jag reagerat mest på av dem är qitis eftersom hon mest bara gick på de (oss) som inte hunnit skriva så mycket.

Gabby_Ossi rösta på qitis
 
DL 1 21:00
19:59 hemlig röstar på fio
20:05 qitis röstar på LenaH
20:18 Niyama röstar på qitis
20:24 LenaH röstar på Habina
20:28 Carrro_lina röstar på Gabby_Ossi
20:34 Madalitso röstar på Carro_lina
20:39 cirkus röstar på Madalitso
20:41 Hedinn röstar på qitis
20:44 Habina röstar på Niyama
20:45 Gabby_Ossi rösta på qitis

qitis 3
Resten 1
 
Ok, nu har det kommit både andra- och tredjeröster men då reagerar jag på att det är superenkelt att lägga dem på nån som sagt att hon inte skulle komma in mer före DL (?).
 
Jag sitter på min 4-åring nu 🙈 så körde ihop sig lite här under kvällen också. Men tänker att det är bäst att lägga en röst nu ifall jag glömmer bort tiden senare. Eftersom jag kommer ha svårt att bevaka under DL och jag redan har fått en röst på mig väljer jag någon som redan har en röst för att ha bäst chans att klara mig själv.

Den jag reagerat mest på av dem är qitis eftersom hon mest bara gick på de (oss) som inte hunnit skriva så mycket.

Gabby_Ossi rösta på qitis

DL är 21 ifall du missade det. Eller skrev du det här för en stund sedan? :) Tänkte mtp "bäst att lägga en röst nu ifall jag glömmer bort tiden senare".
 
Artline röstar på Niyama.
Antigen är hon ont eller troligaren en självmordsbenägen god som inte har någon viktig roll.

Allra helst hade jag velat ha ut en ulv men det är skitsvårt så här i början. Jag tror att risken är stor att det är fyra ulvar och med demonen så kan det bli riktigt lurigt för de goda om den förvandlar någon.
 
Jag sitter på min 4-åring nu 🙈 så körde ihop sig lite här under kvällen också. Men tänker att det är bäst att lägga en röst nu ifall jag glömmer bort tiden senare. Eftersom jag kommer ha svårt att bevaka under DL och jag redan har fått en röst på mig väljer jag någon som redan har en röst för att ha bäst chans att klara mig själv.

Den jag reagerat mest på av dem är qitis eftersom hon mest bara gick på de (oss) som inte hunnit skriva så mycket.

Gabby_Ossi rösta på qitis

Trodde på riktigt i säkert 30 sekunder att du satt på ett barn?! O_o
Sen kom jag på att det nog var en häst du pratade om. :p
 
Ok, nu har det kommit både andra- och tredjeröster men då reagerar jag på att det är superenkelt att lägga dem på nån som sagt att hon inte skulle komma in mer före DL (?).

Ja det är det ju verkligen, men jag är tveksam till ulvar skulle låta sig röjas så lätt. Oavsett så känns det inte bra
 
DL 1 21:00
19:59 hemlig röstar på fio
20:05 qitis röstar på LenaH
20:18 Niyama röstar på qitis
20:24 LenaH röstar på Habina
20:28 Carrro_lina röstar på Gabby_Ossi
20:34 Madalitso röstar på Carro_lina
20:39 cirkus röstar på Madalitso
20:41 Hedinn röstar på qitis
20:44 Habina röstar på Niyama
20:45 Gabby_Ossi rösta på qitis
20:50 Artline röstar på Niyama.

qitis 3
Niyama: 2
Resten 1
 
Att den också var en lätt röst, men hon valt också specifikt LenaH över gabby, iom att gabby varnat för ont om tid.
(Det är cokså lite av en hang up för mig när folk röstar på folk för att de haft ont om tid när de specifikt varnat om det, vilket kan ha påverkat min röst)
Mm sant. Reagerar på att qitis får fler röster nu, men inte carro_lina som röstar just på en som faktiskt förvarnat om tidsbrist.
 
Artline röstar på Niyama.
Antigen är hon ont eller troligaren en självmordsbenägen god som inte har någon viktig roll.

Allra helst hade jag velat ha ut en ulv men det är skitsvårt så här i början. Jag tror att risken är stor att det är fyra ulvar och med demonen så kan det bli riktigt lurigt för de goda om den förvandlar någon.

Men nu gör du mig ju jättenojig. :arghh: Varför känns ditt andra stycke som värsta ursäkten? För att du vet att Niyama är god eftersom du sitter i lyan och skrattar? :cautious:
 
Men nu gör du mig ju jättenojig. :arghh: Varför känns ditt andra stycke som värsta ursäkten? För att du vet att Niyama är god eftersom du sitter i lyan och skrattar? :cautious:
Jag är bara nojig! på 13 deltagare så hade jag som LL med demonen bara haft 3 ulvar eftersom demonen gör en extra ulv. Dvs det blir fyra totalt.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 334
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 979
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 464
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 193
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp