Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Niyama vad håller du på med????
Handuppräckningen känns som en typiskt sak som Niyama skulle kunna göra som ond. MEN jag begriper inte vad hon skulle tjäna på det om hon vore ond. Inte ens om hon var demonen.
Går min bukeklocka annorlunda än er? För mig står det att du röstade 20.38 och noterade att @godisklubba inte heller skrev samma tid som mig men trodde att hon bara skrev en siffra fel?
Jag sitter på min 4-åring nu så körde ihop sig lite här under kvällen också. Men tänker att det är bäst att lägga en röst nu ifall jag glömmer bort tiden senare. Eftersom jag kommer ha svårt att bevaka under DL och jag redan har fått en röst på mig väljer jag någon som redan har en röst för att ha bäst chans att klara mig själv.
Den jag reagerat mest på av dem är qitis eftersom hon mest bara gick på de (oss) som inte hunnit skriva så mycket.
Gabby_Ossi rösta på qitis
Ok, nu har det kommit både andra- och tredjeröster men då reagerar jag på att det är superenkelt att lägga dem på nån som sagt att hon inte skulle komma in mer före DL (?).
Jag sitter på min 4-åring nu så körde ihop sig lite här under kvällen också. Men tänker att det är bäst att lägga en röst nu ifall jag glömmer bort tiden senare. Eftersom jag kommer ha svårt att bevaka under DL och jag redan har fått en röst på mig väljer jag någon som redan har en röst för att ha bäst chans att klara mig själv.
Den jag reagerat mest på av dem är qitis eftersom hon mest bara gick på de (oss) som inte hunnit skriva så mycket.
Gabby_Ossi rösta på qitis
Ok, nu har det kommit både andra- och tredjeröster men då reagerar jag på att det är superenkelt att lägga dem på nån som sagt att hon inte skulle komma in mer före DL (?).
Mm sant. Reagerar på att qitis får fler röster nu, men inte carro_lina som röstar just på en som faktiskt förvarnat om tidsbrist.Att den också var en lätt röst, men hon valt också specifikt LenaH över gabby, iom att gabby varnat för ont om tid.
(Det är cokså lite av en hang up för mig när folk röstar på folk för att de haft ont om tid när de specifikt varnat om det, vilket kan ha påverkat min röst)
Ja, fråga inte mig varförMm sant. Reagerar på att qitis får fler röster nu, men inte carro_lina som röstar just på en som faktiskt förvarnat om tidsbrist.
Artline röstar på Niyama.
Antigen är hon ont eller troligaren en självmordsbenägen god som inte har någon viktig roll.
Allra helst hade jag velat ha ut en ulv men det är skitsvårt så här i början. Jag tror att risken är stor att det är fyra ulvar och med demonen så kan det bli riktigt lurigt för de goda om den förvandlar någon.
Alltså jag har ju ingenting här ..
Jag är bara nojig! på 13 deltagare så hade jag som LL med demonen bara haft 3 ulvar eftersom demonen gör en extra ulv. Dvs det blir fyra totalt.Men nu gör du mig ju jättenojig. Varför känns ditt andra stycke som värsta ursäkten? För att du vet att Niyama är god eftersom du sitter i lyan och skrattar?