Heffaklumpen och hennes vänner (Ulvlek )

Artline röstar på Niyama.
Antigen är hon ont eller troligaren en självmordsbenägen god som inte har någon viktig roll.

Allra helst hade jag velat ha ut en ulv men det är skitsvårt så här i början. Jag tror att risken är stor att det är fyra ulvar och med demonen så kan det bli riktigt lurigt för de goda om den förvandlar någon.
Du röstar på mig för att jag troligare är god? 😆
 
Jag har inget på fötterna för att lägga någon avgörande röst här eller ens en andraröst så fio röstar på hedinn

för att hon var den första att lägga en andraröst och det sticker ut
 
Mm sant. Reagerar på att qitis får fler röster nu, men inte carro_lina som röstar just på en som faktiskt förvarnat om tidsbrist.
Jag var jättelångsam med mitt röstinlägg och carrro_lina hade ingen röst när jag skrev det, vilket var en anledning till att jag valde bort henne. Men jag kan faktiskt nu när jag läser igenom hålla med om att den är snäppet mer skum än qitis egentligen.
 
Artline röstar på Niyama.
Antigen är hon ont eller troligaren en självmordsbenägen god som inte har någon viktig roll.

Allra helst hade jag velat ha ut en ulv men det är skitsvårt så här i början. Jag tror att risken är stor att det är fyra ulvar och med demonen så kan det bli riktigt lurigt för de goda om den förvandlar någon.

Nä, alltså så himla säker är jag inte på att Niyama är ond. När Artline nu röstar på henne också, så vill jag inte riskera att stå där och hjälpa till att få ut en god. Speciellt mtp hur Artline garderar sig. På grund av detta:

Habina ändrar röst till Artline
 
Niyama ändrar röst till carrro_lina
För att hennes röst är svagare än qitis men med samma resonemang. Gör mig också sjukt nojig att Hedinn "följer" min röst på qitis trots att hon noterar carrros röst.
 
Artline röstar på Niyama.
Antigen är hon ont eller troligaren en självmordsbenägen god som inte har någon viktig roll.

Allra helst hade jag velat ha ut en ulv men det är skitsvårt så här i början. Jag tror att risken är stor att det är fyra ulvar och med demonen så kan det bli riktigt lurigt för de goda om den förvandlar någon.
Alltså, jag förstår din tanke. Men tycker du inte att det är bättre att försöka få ut en potentiellt ond än en du ändå lutar mot är god?
 
Jag var jättelångsam med mitt röstinlägg och carrro_lina hade ingen röst när jag skrev det, vilket var en anledning till att jag valde bort henne. Men jag kan faktiskt nu när jag läser igenom hålla med om att den är snäppet mer skum än qitis egentligen.

Men du låter din röst på q stå kvar?
 
Helvetet gästerna gick just och jag har inte en chans att hinna läsa ikapp, Snurrfian röstar på Habina för hon försökte förvränga vad jag skrev tidigare.
 
Niyama ändrar röst till carrro_lina
För att hennes röst är svagare än qitis men med samma resonemang. Gör mig också sjukt nojig att Hedinn "följer" min röst på qitis trots att hon noterar carrros röst.
Precis som jag skrev ville jag inte lägga ännu en singelröst med tanke på rollerna.

Nu gör du mig dock fundersam på dig som hellre ser till att vi får ett jämnt resultat?
 
Ser att det ramlar in röster på mig :cautious: Har egentligen inte tid att sitta här men var tvungen ser kolla hur det går
vill göra ett försök att rädda mig om det ens är möjligt:crazy:
Qitis ändrar röst till carro_lina
För att rädda mig själv
 
Alltså, jag förstår din tanke. Men tycker du inte att det är bättre att försöka få ut en potentiellt ond än en du ändå lutar mot är god?
Till skillnad ifrån habina så tycker jag hittils inte att någon är utstickande. Jag tycker heller inte att de carro eller Q är skumma. Jag tycker det är vanligt att goda lägger sådana röster.
 
DL 1 21:00
19:59 hemlig röstar på fio
20:05 qitis röstar på LenaH
20:18 Niyama röstar på qitis
20:24 LenaH röstar på Habina
20:28 Carrro_lina röstar på Gabby_Ossi
20:34 Madalitso röstar på Carro_lina
20:39 cirkus röstar på Madalitso
20:41 Hedinn röstar på qitis
20:44 Habina röstar på Niyama
20:45 Gabby_Ossi rösta på qitis
20:50 Artline röstar på Niyama.
20:55 fio röstar på hedinn
20:56 Habina ändrar röst till Artline
20:56 Niyama ändrar röst till carrro_lina

qitis 2
Resten 1
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 335
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 979
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 464
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 193
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp