Det var bra att du tog upp det, men varför tänkte du att det fanns en valfrihet öht?
Eftersom det står "kan omvandla en god spelare till ulv" och inte "omvandlar en god spelare till ulv" eller "väljer en god spelare som hen omvandlar till ulv".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var bra att du tog upp det, men varför tänkte du att det fanns en valfrihet öht?
Jag är nog mest understimulerad och var nära att skriva om mig själv i tredje person. Hade vi varit ulvar. Varför skulle jag få ha skrivit det i tråden?När jag läste det lät det precis som nåt två ulvar skulle kunna skriva till varandra. Men det funkar ju bara om andra stycket som Artline skrev inte varit med. Så jag fattar ingenting.
Fast Gabby hade väl sagt att hon inte skulle ha tid idag.Trodde jag skulle ha mer tid att leka idag men blev hembjuden till mina föräldrar. Jag är lite inne på samma spår som @qitis att det är ulvigt att hålla sig i bakgrunden i början av leken. @LenaH varit aktiv efter @qitis la sin röst. Däremot har det varit tyst från @Artline och @Gabby_Ossi. Vem av de två som är mest misstänkte är jag lite osäker på så går efter känsla.
Carrro_lina röstar på Gabby_Ossi
Om det är nåt tvingande brukar det väl stå det? Sen varför den skulle välja att låta bli är ju oklart.Det var bra att du tog upp det, men varför tänkte du att det fanns en valfrihet öht?
Jag är nog mest understimulerad och var nära att skriva om mig själv i tredje person. Hade vi varit ulvar. Varför skulle jag få ha skrivit det i tråden?
När jag läste det lät det precis som nåt två ulvar skulle kunna skriva till varandra. Men det funkar ju bara om andra stycket som Artline skrev inte varit med. Så jag fattar ingenting.
Vad hade du tänkt skriva om dig själv i tredjeperson?
Ibland har man flera fönster öppna och glömmer bort vart man skriver. Dock känns det som att det inte passar ihop med andra stycket du skrev, så jag är kluven.
Fast alltså, Ru finns ju tom omnämnd i rollistan!
Vad tänker du om qitis röst då?Fast Gabby hade väl sagt att hon inte skulle ha tid idag.
Jag vill rösta nu, ifall jag blir fast i telefon länge, och reagerade på detta. Känns som någon som vill ha en riktigt lätt förstadagsröst. Kanske en ond som bara vill ha en lätt röst på en god?
Madalitso röstar på Carro_lina med ovanstående motivation.
Ja det kan det ju ha varit men lika gärna kan det ha varit en god som inte vill missa att rösta och inte heller lägga en andraröst.Fast Gabby hade väl sagt att hon inte skulle ha tid idag.
Jag vill rösta nu, ifall jag blir fast i telefon länge, och reagerade på detta. Känns som någon som vill ha en riktigt lätt förstadagsröst. Kanske en ond som bara vill ha en lätt röst på en god?
Madalitso röstar på Carro_lina med ovanstående motivation.
Det finns två olika Nalle Puh filmer.Fast Hefforna var ju dom hemska i mitt minne så då kanske det inte ens fanns en Ru?
Att den också var en lätt röst, men hon valt också specifikt LenaH över gabby, iom att gabby varnat för ont om tid.Vad tänker du om qitis röst då?
Det finns två olika Nalle Puh filmer.
I den många av er minns/växt upp med så är Heffaklumpen den läskiga och Ru med de lvroga i sjumillaskogen. I den jag minns (växt upp med) är Heffaklumpen och Lilla Ru bästa vänner.
Jag la in tre länkar igår kväll med Heffaklumpen som den goda, Hedinn la in en med Heffaklumpen som den läskiga/onda. Kolla där så ser du skillnaden på Heffaklumparna
Går min bukeklocka annorlunda än er? För mig står det att du röstade 20.38 och noterade att @godisklubba inte heller skrev samma tid som mig men trodde att hon bara skrev en siffra fel?19.59 hemlig röstar på fio
20.05 qitis röstar på LenaH
20.18 Niyama röstar på qitis
20.24 LenaH röstar på Habina
20.28 Carrro_lina röstar på Gabby_Ossi
20.34 Madalitso röstar på Carro_lina
20:39 cirkus röstar på Madalitso
Det vet jag inte, men precis som jag just skrev till niyama så har jag en hang up på folk som röstar på någon för att de inte skrivit när de larmat om ont om tid.Ja det kan det ju ha varit men lika gärna kan det ha varit en god som inte vill missa att rösta och inte heller lägga en andraröst.
Hur kan du veta att GO är god? Det undrar jag
Cirkus vill med detta lägga sin röst på Madalitso