Heffaklumpen och hennes vänner (Ulvlek )

Åh, jag blir så nojig nu när först cirkus och sedan LenaH blir misstänksamma mot Niyama. Jag tyckte absolut att Niyama reagerade på demonen (men på ett "lagom" sätt mtp ny LL) och när då cirkus har en annan uppfattning pingar det till hos mig. Sen kommer LenaH och påpekar att Niyama "räckt upp handen" (när Niyama snällt gjort som jag bett om) och att det brukar betyda att Niyama är ond.

Försöker de flytta fokus från sig själva till en god Niyama? Jag vet inte. Det enda jag vet är att jag har nån konstig tendens att alltid se Niyama som god, så det är en dålig egenskap hos mig själv OM hon skulle vara ond i denna lek.
 
Vem är ens Ru? :confused: 😅

Heffaklumpens bästa kompis!
7F95B82D-AFF5-4545-9A83-095190DA46F6.jpeg
 
Jag ska skriva till @Gunnar och klaga över den här regeln med att man inte får posta för ofta. Jag kan ju inte hjälpa att jag skriver snabbt på tangentbordet heller. :mad:
 
Niyama röstar på qitis
det har faktiskt skrivits en hel del i tråden, och att då bara plocka en med låg aktivitet känns som att göra det väldigt enkelt för sig. Ganska oklart varför just LenaH fick rösten, första tanken var en ulv som röstar på ulv men med tanke på att ulven i fårakläder finns så lite meningslöst "alibi"? Kan vara vad fan som helst men tycker rösten skaver.
 
Åh, jag blir så nojig nu när först cirkus och sedan LenaH blir misstänksamma mot Niyama. Jag tyckte absolut att Niyama reagerade på demonen (men på ett "lagom" sätt mtp ny LL) och när då cirkus har en annan uppfattning pingar det till hos mig. Sen kommer LenaH och påpekar att Niyama "räckt upp handen" (när Niyama snällt gjort som jag bett om) och att det brukar betyda att Niyama är ond.

Försöker de flytta fokus från sig själva till en god Niyama? Jag vet inte. Det enda jag vet är att jag har nån konstig tendens att alltid se Niyama som god, så det är en dålig egenskap hos mig själv OM hon skulle vara ond i denna lek.
Fast jag ser det mer som ett internt skämt än en reell misstanke. ;)

Hysterisk över ditt morotsland? ;)
Typ så! :D
 
@Niyama vad håller du på med????

Handuppräckningen känns som en typiskt sak som Niyama skulle kunna göra som ond. MEN jag begriper inte vad hon skulle tjäna på det om hon vore ond. Inte ens om hon var demonen.
 
Vadå inte får posta för ofta? Det har jag aldrig stött på? Bara att man inte får starta en ny PM konversation för ofta...

Jo, du måste vänta x sekunder mellan varje inlägg på forumet. Eftersom jag ibland skriver korta kommentarer, så måste jag vänta 18-20 sekunder innan jag får posta nästa inlägg. :down:
 
Jo, du måste vänta x sekunder mellan varje inlägg på forumet. Eftersom jag ibland skriver korta kommentarer, så måste jag vänta 18-20 sekunder innan jag får posta nästa inlägg. :down:
Hmm, aldrig märkt av! :confused:

Edit: Jo! Testade att posta direkt efter detta och det gick inte. Skriver ofta längre inlägg som tar mer än 10 sekunder att skriva :)
 
@Niyama vad håller du på med????

Handuppräckningen känns som en typiskt sak som Niyama skulle kunna göra som ond. MEN jag begriper inte vad hon skulle tjäna på det om hon vore ond. Inte ens om hon var demonen.

Herregud nu blir jag nojig på riktigt! Får plötsligt för mig att Niyama och Artline är i lyan ihop och att Artline blir orolig för att folk ska fatta. :nailbiting:
 
@hemlig nu läste jag snurris inlägg men hon valde ju bara goda karaktärer, därför la jag inte det på minnet! Mitt då uppenbarligen dåliga skämt måste ju då gått helt förbi dig då det var en ond och två goda som GO valde. Därav en ulv i fårakläder.
 
[B]@Niyama vad håller du på med????[/B]

Handuppräckningen känns som en typiskt sak som Niyama skulle kunna göra som ond. MEN jag begriper inte vad hon skulle tjäna på det om hon vore ond. Inte ens om hon var demonen.

Ungefär så brukar det se ut när man har listat ut vem som är ängel och att goda håller på att lyncha den....känns alltså som en lite överdriven reaktion IMHO - men varför?
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 333
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 979
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 464
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 188
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp