Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kängu och Ru??Det var väl mer för att jag inte ens läste deras inlägg
Vem är ens Ru?
Kängu och Ru??
Fast när jag kollar så beskrivs Ru som älskvärd och nyfiken så jag är nog snarare Kanin.
Fast jag ser det mer som ett internt skämt än en reell misstanke.Åh, jag blir så nojig nu när först cirkus och sedan LenaH blir misstänksamma mot Niyama. Jag tyckte absolut att Niyama reagerade på demonen (men på ett "lagom" sätt mtp ny LL) och när då cirkus har en annan uppfattning pingar det till hos mig. Sen kommer LenaH och påpekar att Niyama "räckt upp handen" (när Niyama snällt gjort som jag bett om) och att det brukar betyda att Niyama är ond.
Försöker de flytta fokus från sig själva till en god Niyama? Jag vet inte. Det enda jag vet är att jag har nån konstig tendens att alltid se Niyama som god, så det är en dålig egenskap hos mig själv OM hon skulle vara ond i denna lek.
Typ så!Hysterisk över ditt morotsland?
Vadå inte får posta för ofta? Det har jag aldrig stött på? Bara att man inte får starta en ny PM konversation för ofta...Jag ska skriva till @Gunnar och klaga över den här regeln med att man inte får posta för ofta. Jag kan ju inte hjälpa att jag skriver snabbt på tangentbordet heller.
Vadå inte får posta för ofta? Det har jag aldrig stött på? Bara att man inte får starta en ny PM konversation för ofta...
Hmm, aldrig märkt av!Jo, du måste vänta x sekunder mellan varje inlägg på forumet. Eftersom jag ibland skriver korta kommentarer, så måste jag vänta 18-20 sekunder innan jag får posta nästa inlägg.
@Niyama vad håller du på med????
Handuppräckningen känns som en typiskt sak som Niyama skulle kunna göra som ond. MEN jag begriper inte vad hon skulle tjäna på det om hon vore ond. Inte ens om hon var demonen.
[B]@Niyama vad håller du på med????[/B]
Handuppräckningen känns som en typiskt sak som Niyama skulle kunna göra som ond. MEN jag begriper inte vad hon skulle tjäna på det om hon vore ond. Inte ens om hon var demonen.
Leker@Niyama vad håller du på med????