Heffaklumpen och hennes vänner (Ulvlek )

Om det är fyra ulvar så kanske dom väljer att sticka ut och säger Nalle Puh allihopa. Bara för att lyan aldrig skulle göra så.
Men troligen inte.
Idahoe nämner att favoriten är Ior. Men säger inget att det är svar på obligatoriska frågan ("Vem av Heffaklumpen och hennes vänner skulle du vilja vara/stämmer bäst in på dig i personlighet?").
En ulv som vill locka fram ängeln?

Sen är det ett par som väljer flera karaktärer (Snurrfian och Gabby_ossi). Fio väljer dock bara att kommentera G_O om detta, kallar henne (skämtsamt) en ulv i fårakläder.

Edit: rättat stavfel
Känns som det vore dumt av lyan att göra något särskilt med svaren på obligatoriska frågan när de inte ens behöver hitta någon.

Sen hade jag också tänkt säga att Idahoe inte är med, men hedinn hann före :p
 
Om det är fyra ulvar så kanske dom väljer att sticka ut och säger Nalle Puh allihopa. Bara för att lyan aldrig skulle göra så.
Men troligen inte.
Idahoe nämner att favoriten är Ior. Men säger inget att det är svar på obligatoriska frågan ("Vem av Heffaklumpen och hennes vänner skulle du vilja vara/stämmer bäst in på dig i personlighet?").
En ulv som vill locka fram ängeln?

Sen är det ett par som väljer flera karaktärer (Snurrfian och Gabby_ossi). Fio väljer dock bara att kommentera G_O om detta, kallar henne (skämtsamt) en ulv i fårakläder.

Edit: rättat stavfel

Jag ser ingen som helst anledning för ulvarna att välja samma karaktär. De behöver ju inte visa sig för nån öht, utan kan ligga lågt så länge det går.
 
Hedinn - Uggla, besserwisser
Habina - Nalle Puh
Cirkus - Nalle Puh
Snurrfian - kroppsmässigt, heffaklumpens mamma, mentalt, en blandning av nalle puh och ugglan
Artline - Nalle Puh (men med Nutella)
hemlig - Nasse
qitis - Heffaklumpen
Idahoe - Ior (? Säger bara att det är favoriten)
Niyama - Nasse
Gabby_Ossi - Uggla, lite Kanin och lite Ior

Har inte svarat på på obligatoriska frågan (eller så har jag missat):
fio
Madalitso
LenaH
Carrro_lina
fio svarade här: https://www.bukefalos.se/threads/heffaklumpen-och-hennes-vaenner-ulvlek.1489837/post-19226880

Edit: glömde Ot-färg
 
För att summera lite snabbt det jag läst sen jag var inne senast, så verkar både Niyama och Hedinn på hugget. Det bådar gott, men säger tyvärr ingenting om vilken sida de är på. Men jag håller med Cirkus, intressanta reflektioner kring demonen. :)
 
Hedinn - Uggla, besserwisser
Habina - Nalle Puh
Cirkus - Nalle Puh
Snurrfian - kroppsmässigt, heffaklumpens mamma, mentalt, en blandning av nalle puh och ugglan
Artline - Nalle Puh (men med Nutella)
hemlig - Nasse
qitis - Heffaklumpen
Idahoe - Ior (? Säger bara att det är favoriten)
Niyama - Nasse
Gabby_Ossi - Uggla, lite Kanin och lite Ior
fio - Ior
 
Känns som det vore dumt av lyan att göra något särskilt med svaren på obligatoriska frågan när de inte ens behöver hitta någon.

Sen hade jag också tänkt säga att Idahoe inte är med, men hedinn hann före :p
Jag ser ingen som helst anledning för ulvarna att välja samma karaktär. De behöver ju inte visa sig för nån öht, utan kan ligga lågt så länge det går.
Jag skrev ju att lyan troligen inte skulle göra så.
Försöker bara hitta nåt att gå på för att rösta.
 
Va?

Jag som redan har funderat på dig och din uteblivna reaktion på att det finns en omvandling. Det skulle tyda på att du har kontroll på situationen ;)
Jag lydde bara Habina.

Jag har väl reagerat på det? Dock först när nån annan tog upp saken och sen hade jag en fråga om det. Hade känts rätt trist när vi inte lekt på evigheter att börja med att gnälla på rollistan.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 333
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 979
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 464
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp