Heffaklumpen och hennes vänner (Ulvlek )

Jag lydde bara Habina.

Jag har väl reagerat på det? Dock först när nån annan tog upp saken och sen hade jag en fråga om det. Hade känts rätt trist när vi inte lekt på evigheter att börja med att gnälla på rollistan.

Nä det är schysst av dig tycker jag. Men jag vet ju hur illa du tycker om omvandlingar generellt sett och då kan jag inte låga bli att fundera ändå.
 
"Sen är det ett par som väljer flera karaktärer (Snurrfian och Gabby_ossi). Fio väljer dock bara att kommentera G_O om detta, kallar henne (skämtsamt) en ulv i fårakläder."

Måste verkligen lägga sonen och kanske därmed missar DL, så måste få iväg en röst nu. Vill inte sticka ut och lägga första och sen behövs vara otillgänglig om jag behöver försvara mig, men men.

Med citatet på mig själv ovan väljer jag att rösta på fio. Hon väljer som sagt att kommentera att G_O väljer flera karaktärer men inte att Snurris gjorde detsamma - dessutom innan. Kanske en kompanjon med Snurris. Att jag väljer att rösta på fio och inte Snurris beror på att jag reagerade mer på det.


hemlig röstar på fio
 
Inte så att det small om det precis och det noterade jag. Tycker du att det är konstigt?
Nä, nån stor reaktion var det ju inte, jag reagerade på att du skrev "utebliven" reaktion, för det tycker jag inte det var med tanke på att detta var hennes tre första inlägg:

Varför skulle hen inte omvända någon? :confused:
Ja jo 😅 men menade varför skulle hen inte vilja?
Fanns med en hel del förr. Min hat-roll :p hatar alla omvandlingar.
 
Hedinn - Uggla, besserwisser
Habina - Nalle Puh
Cirkus - Nalle Puh
Snurrfian - kroppsmässigt, heffaklumpens mamma, mentalt, en blandning av nalle puh och ugglan
Artline - Nalle Puh (men med Nutella)
hemlig - Nasse
qitis - Heffaklumpen
Idahoe - Ior (? Säger bara att det är favoriten)
Niyama - Nasse
Gabby_Ossi - Uggla, lite Kanin och lite Ior

Har inte svarat på på obligatoriska frågan (eller så har jag missat):
fio
Madalitso
LenaH
Carrro_lina

Jag var så förvirrad av heffaklumptemat att jag missade frågan😅 isåfall vill jag vara Nalle puh såklart! I verkligheten är jag nog mer Ior, lat och bekväm 😛
 
Fast jag hade tyckt det var värre att bli jätteupprörd över en viss roll, särskilt med en helt ny LL.

Ja ja vi tycker uppenbarligen olika.

Jag tycker det är bra att LL har förtydligat hur rollen funkar- det gör den inte lika jobbig och i bästa fall lite mer lättläst om lägt blir så att lyan offrar den
 
För att inte riskera att missa att rösta slänger jag iväg en säkerhetsröst, kommer inte bli något superbra motiverad röst :crazy:då det inte finns så mycket att gå på så här tidigt i leken.

@LenaH har endast hittat leken så långt som jag har hunnit läsa. Kan vara ulvigt , men kan också vara tidsbrist? Svårt när inget mer än ett inlägg om ”hittat leken” finns
@Gabby_Ossi har heller inte många inlägg (än) men hade flaggat för att hon inte skulle vara inne förrän vid DL heller

@hemlig hade inte koll på att Idahoe inte var med i leken utan är medLL. Kan ju faktiskt vara en slarvig ulv som inte håller koll så noga på de andra:idea:

qitis röstar på LenaH då det kan vara ulvigt att hålla låg profil
 
Nä, nån stor reaktion var det ju inte, jag reagerade på att du skrev "utebliven" reaktion, för det tycker jag inte det var med tanke på att detta var hennes tre första inlägg:

Utebliven var nog inte rätt ord men för mig kändes det så eftersom jag vet hennes inställning till rollen. Jag tänkte direkt - typ Åh nej, den rollen kommer vissa inte gilla alls hoppas att det inte sabbar leklustan i denna lek. Och jag tycker det är snyggt skött - men ändå har jag noterat
 
Obligatoriska frågan har jag ingen aning om, jag har inte haft någon närmare relation till Puh sen jag var barn och Nasse går ju definitivt bort i mitt fall. Puh? Eller kanske Ru?
 
För att inte riskera att missa att rösta slänger jag iväg en säkerhetsröst, kommer inte bli något superbra motiverad röst :crazy:då det inte finns så mycket att gå på så här tidigt i leken.

@LenaH har endast hittat leken så långt som jag har hunnit läsa. Kan vara ulvigt , men kan också vara tidsbrist? Svårt när inget mer än ett inlägg om ”hittat leken” finns
@Gabby_Ossi har heller inte många inlägg (än) men hade flaggat för att hon inte skulle vara inne förrän vid DL heller

@hemlig hade inte koll på att Idahoe inte var med i leken utan är medLL. Kan ju faktiskt vara en slarvig ulv som inte håller koll så noga på de andra:idea:

qitis röstar på LenaH då det kan vara ulvigt att hålla låg profil
Inte ens tidsbrist kan jag skylla på - jag glömde faktiskt bort leken... :o
 
Jag har min vana trogen inte läst rollistan :angel::o så jag är glad att ni ältat igenom demonen och hur många onda det kan vara för jag har ingen input där direkt.

Noterar att @Niyama redan räcker upp handen, ska ha det i åtanke för när hon gör det så brukar det stämma.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 333
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 979
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 464
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp