Heffaklumpen och hennes vänner (Ulvlek )

Jag tänker spontant efter röstningarna att någon av rösterna på @Habina i dl3 skulle kunna vara fårulvens.
Att det inte blev lottning alltså utan att den dolda rösten skulle ha legat på hemlig.
Isf lämnar det @Madalitso och @Snurrfian och isf var Madas röst på carrro-lina i dl1 fake.

Det skulle också innebära att Habina är ulv.

Tänker jag rätt nu?
 
20:57 Habina ändrar röst till hemlig
20:58 Artline röstar på hemlig

Det här tycker jag ser dåligt ut för både Art och Habina. Hedinns röstning gör mig också skeptisk. Alla kan vara ulvar?!
 
Fast fårulven har väl ingen anledning att ändra röst sådär? Röständringar granskar ju också. Och hade jag varit fårulv (gäller väl även Mada) så hade väl den dolda rösten lagts på t.ex. Q? Om inte röstfifflaren fixade till lottning då så hade ju Q kunnat lynchas istället.

Röstfifflaren borde ju ha röstat på samma som i tråden för att visa sig för spionen iaf.
Jag har slutat anta att ulvar gör logiska saker. 🙄
Angående röstfifflaren, det hade ju varit smart att göra så, men om jag hade varit röstfifflaren så hade jag inte kommit på att göra så. 😂 Anledning till varför jag alltid borde vara bybo, jag gör minst skada där. 😂
 
20:57 Habina ändrar röst till hemlig
20:58 Artline röstar på hemlig

Det här tycker jag ser dåligt ut för både Art och Habina. Hedinns röstning gör mig också skeptisk. Alla kan vara ulvar?!
Jag håller med om att det ser riktigt dåligt ut. Men till mitt försvar så trodde jag att habina var god av henne, hemlig och snurrfian. Men idag är jag inte lika säker på habina. Att jag trott att habina är god är för jag tycker det verkar som hon verkligen letat vid varenda sten och att hon inte skulle hållt fast vid hemlig så om hon hade varit ulv.
 
Jag tror att risken är stor att ulvarna gömmer sig hos någon av dem som inte har några direkta misstankar på sig.
 
Jag tänker spontant efter röstningarna att någon av rösterna på @Habina i dl3 skulle kunna vara fårulvens.
Att det inte blev lottning alltså utan att den dolda rösten skulle ha legat på hemlig.
Isf lämnar det @Madalitso och @Snurrfian och isf var Madas röst på carrro-lina i dl1 fake.

Det skulle också innebära att Habina är ulv.

Tänker jag rätt nu?
Beror ju på vem som är röstfifflare? Annars håller jag med. Jag har ju haft öppet för att Mada kan vara fårulv, men då är det lite märkligt att carrro lynchades dag 1?
 
Sen kan det ju också varit så att röstfifflaren inte haft sin ulvometer påslagen och lagt en extra röst på hemlig igår eller så blev det helt enkelt lottning. :banghead:
 
Men vafan, man kan inte posta hur ofta man vill?!? Den enda perken man hade med att vara moderator uppenbarligen. :meh:
 
En tanke gällande Habina - och röstningen igår. Hon röstade ju inte på hemlig först utan på Snurrfian. Varför? I det läget hade hemlig en röst och hon själv två... Varför skulle hon inte vilja skydda sig själv?

Potentiella möjligheter, som jag ser det, utifrån de roller som finns kvar:
God, obetydlig roll och tyckte inte det var viktigt att själv vara kvar (vilket väl generellt känns halvskumt om man nu vet att man har en god roll men inte känner till andras)
Röstfifflare, och kände sig därför relativt trygg med sin extraröst
Ulv och en av rösterna på henne var lagd av fårulven och visste därför att hon egentligen bara hade en röst
Själv fårulv och hade därför en obetydlig öppen röst
Ulv/fårulv och bara kände sig allmänt trygg med möjligheten för ulvarna att styra röstningen om rösterna blev spridda

Tänker jag galet? Missat något? Nån annan med tankar om detta?
 
Jag orkar inte med röstfifflare och fårulvar, mitt huvud klarar inte av att hantera dem.
Jag blir helt nojig när @Artline lobbar för @Habina kan vara demon. Det får mig att fundera på om Artline är demon och vill rädda Habina som är fårulv. Men fråga mig inte om rösterna för det fattar jag inte.
Jag måste ut med Ville.
snurrfian röstar på Habina för jag tror att hon är ulv som har spelat ett högt spel och ågrenen när hon har varit uppe till lynchning har varit spelad för hon har haft koll på fårulven.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 333
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 979
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 464
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 188
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp