Heffaklumpen och hennes vänner (Ulvlek )

Okej nu blev jag nervös när den jag litade på röstade på någon annan. :cautious: Men samtidigt tror jag att både artline och habina är ulvar och vi behöver samla våra röster. Men om det är så att Artline är demon? Eller är det Habina som är demon? :arghh: Jag vet inte varken ut eller in längre.
 
Röstlista DL 4
13:04 Habina röstar på Artline
20:37 snurrfian röstar på Habina
20:47 LenaH röstar på Artline
20:51 Hedinn röstar på Artline
 
Röstlista DL 4
13:04 Habina röstar på Artline
20:37 snurrfian röstar på Habina
20:47 LenaH röstar på Artline
20:51 Hedinn röstar på Artline
20:56 Niyama röstar på Artline
20:57 Artline röstar på Madalitso
 
Blev upptagen med annat och höll på att missa dl :nailbiting:

Jag känner mig ärligt talat så lost, men misstänker främst habina, snurr och art. Iom att vi måste samla röster, och jag tror mer på att lena är god än att snurr är det så följer jag hennes röst, trots misstankar mot habina.

Madalitso röstar på artline med ovanstående motivation.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 333
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 979
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 464
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp