Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänker du att Snurrfian röstar på en kollega då, eller en annan god och hoppas på att fler ska nappa?Eftersom jag vet att jag är god så tror jag att snurr kan vara god eller fårulv eftersom inte röstar på mig i tråden.
Jag håller delvis med men känner att hallå, släpper vi siarens sista röst är det ju också puckat?det här känns jättedåligt
Jag vet inte. Jag vet bara att onda lätt kan rösta på mig genom att påstå att de tror Q har siat mig.Tänker du att Snurrfian röstar på en kollega då, eller en annan god och hoppas på att fler ska nappa?
Men siaren behöver inte ha rätt och hon har inte siat mig. Jag kan absolut tänka mig att rösta på madaJag håller delvis med men känner att hallå, släpper vi siarens sista röst är det ju också puckat?
Annars röstar jag på Mada.
Nja, det hade ju varit helt out of character för q och hon var hyfsat tidig ändå igår.stackars Q... Om hon hade siat mig så hade hon garatnerat röstat på mig mycket tidigare.
jag röstar nog hellre på art än mada, med tanke på rösten dag 1. om mada är fårulv borde de kunnat rädda carrro.Jag håller delvis med men känner att hallå, släpper vi siarens sista röst är det ju också puckat?
Annars röstar jag på Mada.
Flera hade ju röstat innan hon röstadeNja, det hade ju varit helt out of character för q och hon var hyfsat tidig ändå igår.
Men jag sitter ju inte på nån info? Jag är ju bara the poor schmuck som råkat bli siad god.Snälla @LenaH tala om för mig var jag ska rösta!
Ja men du brukar vara betydligt bättre än mig på att räkna ut vilka som är ulvar. Jag börjar tro att @godisklubba är ulv.Men jag sitter ju inte på nån info? Jag är ju bara the poor schmuck som råkat bli siad god.