Hade nog protesterat oavsett rollEftersom du protesterar så högt, viktig god Men jag kan ju förstås ha helt fel, den som lever får se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade nog protesterat oavsett rollEftersom du protesterar så högt, viktig god Men jag kan ju förstås ha helt fel, den som lever får se
Det är det fina med ulvlekar, även den som inte lever får seEftersom du protesterar så högt, viktig god Men jag kan ju förstås ha helt fel, den som lever får se
Tyst nu, annars ändrar jag mig Fast du har gett mig onda vibbar hela leken iofs..hmmHade nog protesterat oavsett roll
Det finns väl ingen skyddad roll kvar då? Dvs ulvarna är garanterade käk och leken är slut.Då det nu står 3-3 onda-goda, föreslår jag att vi kör Natt DL kl 21.45. Någon som motsätter sig?
Japp. Du har helt rätt, @Idahoe upplyste mig också om det.Det finns väl ingen skyddad roll kvar då? Dvs ulvarna är garanterade käk och leken är slut.
Får jag gissa? |
NopeSäg inte att LenaH är ond
Man brukar posta rollistan och en lista på vad som skett i det dolda, röstfifflarens röster, fårulvens, sior, ängel osvJapp. Du har helt rätt, @Idahoe upplyste mig också om det.
Eh, så vad gör jag nu? Låter er gissa och svarar ja/nej? Eller postar rollistan?
Det vore ju sjukt roligt!Säg inte att LenaH är ond
Gissa på!
Får jag gissa?
Så jag, LenaH och vem mer är god? Finns ingen mer som känns god. Mada?
Jag är så god att jag röstade på två onda dl 1Så jag, LenaH och vem mer är god? Finns ingen mer som känns god. Mada?
Tror också Habina demon men snurris fårulv. Var ropade Art det?Men såg ni inte att Art ropade att hon varvälsignad?
Jag tror att Habina är demon och Hedinn fårulv
Säker?Så Snurris, Mada och Niyama är goda utöver LenaH då