Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller snarare väldigt god.Det här gick nog dåligt. Om Art är ond är hon säkert demonjäveln.
Säg inte såEller snarare väldigt god.
Jag är också rädd att det gick åt pipsvängen men tänker att man måste ändå testa.Det här gick nog dåligt. Om Art är ond är hon säkert demonjäveln.
Kan vi slåss om det? Sånt här är inte bra för blodtrycket.Har jag tur blir jag käk i natt!
Jag tycker ju jag borde ha blivit käk men jag är väl ointressant.Har jag tur blir jag käk i natt!
Om du får gissa. Tror du jag är ond eller god?Var snälla och lyncha rätt så har jag lek att läsa en stund till
Sån tur har nog inte jag, jag är alldeles för tacksam att lura.Har jag tur blir jag käk i natt!
Nej, jag behöver verkligen det för imorgon är det hoppträning och @Tulip kan vittna om de gånger jag skrikit till om DL och försvunnit ut på stallplan med mobilen i högsta hugg...Kan vi slåss om det? Sånt här är inte bra för blodtrycket.
Sån tur har nog inte jag, jag är alldeles för tacksam att lura.
då är du ond alltså?Tycker du röstade smartast. Iallafall om habina är ond.
Eftersom du protesterar så högt, viktig god Men jag kan ju förstås ha helt fel, den som lever får seOm du får gissa. Tror du jag är ond eller god?
Skrev fel. Har slutat tänka och du är onödigt snabb.då är du ond alltså?
edit: det stod "god" när jag citerade.
Tack! Jag började tro att jag var helt knäpp! Jag läste god och sen skulle jag citera och då stod det ond.då är du ond alltså?
edit: det stod "god" när jag citerade.
Om hon inte är demon...Tycker du röstade smartast. Iallafall om habina är ond.
du gav mig hopp!Skrev fel. Har slutat tänka och du är onödigt snabb.