Det sjutton om jag tror på Tror du är fårulven jag!Jag är så god att jag röstade på två onda dl 1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det sjutton om jag tror på Tror du är fårulven jag!Jag är så god att jag röstade på två onda dl 1
Jag röstade visst då på två onda dl 1, du kan själv fråga LLDet sjutton om jag tror på Tror du är fårulven jag!
Men varför skulle hon då lagt sin dolda röst på en ond?Det sjutton om jag tror på Tror du är fårulven jag!
Rösten på Carrro var alibi och du har inte deltagit som du velat /kunnat /smugit med. Tror inte du hann med där i slutet på dl 1Det sjutton om jag tror på Tror du är fårulven jag!
Varför inte...Men varför skulle hon då lagt sin dolda röst på en ond?
Nä, bara korkad...Säg inte att LenaH är ond
Men varför skulle hon då lagt sin dolda röst på en ond?
Ulvar är inte logiska, det har jag sagt hela tiden!Men varför skulle hon då lagt sin dolda röst på en ond?
Det var vi många som undrade...Men varför skulle hon då lagt sin dolda röst på en ond?
Bra gissat ändå, jag skriver upp dig i nästa lek!Gissar Hedinn, Snurrfian och Habina onda Övar nu så kanske jag kan vara med själv någon gång
Demon. Tror jagJag tror att Habina är god. Det har jag ju sagt hela tiden, men ingen ville lyssna...
Det är det första jag skulle tänka om jag fick den raden, är det alibi? Men det var j rätt djärvt att offra en ulv för det.För att lura en spion kanske?
Tror också Habina demon men snurris fårulv. Var ropade Art det?
Men varför skulle hon då lagt sin dolda röst på en ond?
Inte bara "en ond", @Madalitso lyckades med bedriften att lägga upp sig själv till lottningFör att lura en spion kanske?
Leta upp din stekpanna du.Demon. Tror jag
Jag tror LL håller på och skriver ihop en sammanfattningKan ni inte skriva ut rollista nu eller om ni kan skriva era roller?
Bybo här.