Heffaklumpen och hennes vänner (Ulvlek )

Varför skulle hon då ändra?
För att hon blev "tjatad" på? I brist på bättre uttryck... Men Artline trodde ju att Habina var trollad när hon höll kvar vid sin röst på Snurrfian, så jag tänker i så fall att ändringen kom för att inte verka skum/outa sig. Det normala är ju liksom att vilja rädda sig själv i ett sånt läge...
 
Äh vafan.

LenaH röstar på Artline för att jag tror nog ändå att q siat henne. Annars får väl jag slå en stekpanna i huvudet på q. ;)
 
Eftersom jag vet att jag är god så tror jag att snurr kan vara god eller fårulv eftersom inte röstar på mig i tråden.
 
Röstlista DL 4
13:04 Habina röstar på Artline
20:37 snurrfian röstar på Habina
20:47 LenaH röstar på Artline
 
Som säkerhet, för att jag samtidigt försöker få i mig mat på nåt vänster här, och jag litar mer på LenaH än Snurrfian i nuläget - så väljer jag också att gå på spåret att q siat Artline.

Hedinn röstar på Artline
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 333
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 979
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 464
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp