Haha nejdå, det var ett bra tag sen jag tog ner skylten!Men vart tog din moderator-skylt vägen? Den var ju där igår kväll!
Tror du tänker på @Hedinn .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha nejdå, det var ett bra tag sen jag tog ner skylten!Men vart tog din moderator-skylt vägen? Den var ju där igår kväll!
För att hon blev "tjatad" på? I brist på bättre uttryck... Men Artline trodde ju att Habina var trollad när hon höll kvar vid sin röst på Snurrfian, så jag tänker i så fall att ändringen kom för att inte verka skum/outa sig. Det normala är ju liksom att vilja rädda sig själv i ett sånt läge...Varför skulle hon då ändra?
@LenaHMenar du Art, Habina eller Hedinn eller menar du att röstfifflaren lagt två olika?
Nej!Är du inte rädd för min stekpanna?
Jag vet inte vem jag menar faktiskt, hade inte tänkt så långt. Men inte två olika, det finns ju ingen större poäng med.Menar du Art, Habina eller Hedinn eller menar du att röstfifflaren lagt två olika?
Vilka vi?Hörrni vi måste rösta!
Det var ju det jag var inne på högst upp på sid 44 eller nåt.tänk om mada, snutt och habina är ulvar och mada fårulv och röstat på sina kollegor hela tiden?
men nu släpper du det och röstar på art ändå?Det var ju det jag var inne på högst upp på sid 44 eller nåt.
Kan vi göra så, skylla på Q om det här går åt helvete?Äh vafan.
LenaH röstar på Artline för att jag tror nog ändå att q siat henne. Annars får väl jag slå en stekpanna i huvudet på q.