Precis! Husse kommer kräva att det regelbundet flyttar in valpar, för att du inte ska slarva när de blir äldreHusse kommer bli glad med andra ord är det nått han stör sig på så är det bombnedslaget som blir där jag vistas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis! Husse kommer kräva att det regelbundet flyttar in valpar, för att du inte ska slarva när de blir äldreHusse kommer bli glad med andra ord är det nått han stör sig på så är det bombnedslaget som blir där jag vistas
Precis! Husse kommer kräva att det regelbundet flyttar in valpar, för att du inte ska slarva när de blir äldre
Gudars skymning om valpen jag har kvar hemma. Han är den mycket verbala typen och gallskriker av glädje bara jag hämtar posten utanför grinden och kommer in igenAlltså. Så skönt det är att lämna hundarna, komma hem efter en stund och se hur de sover i soffan och inte ens bryr sig om att komma och hälsa. Jag älskar fortfarande att se det, mest för att jag själv har separationsångest när det gäller dem Bara att veta att de trivs även ensamma gör att det åtminstone blir lite lättare att gå hemifrån.
Åh @Voff så himla skönt att läsa att hon är hemma och välbehållen!
Ja verkligen!!
Och visst var det du som träffat "Burre" från oss?
Han blev iaf godkänd för tjänst igår. Dubbel glädje
Ja det var det!
Ja, jag såg det på fb, så himla roligt och stort grattis till er!
Vet du vart dom kommer jobba?
Dagens bön:
Käre gud,giv mig tålamod och styrka att klara den hårda prövningen att inte taga mopsen av daga.
Amen
Dagens Blocket annons:
Kaka söker maka. Krav,du ska redan vara ägare av en schäfer eller dobbishane som ljudar i din baklucka,då kommer du inte märka någon skillnad.
Eller ha tröttnat på den sköna lugna tystnaden när du kör från A till B,alt vara less på skitmusiken dom spelar på bilradion/dina cd skivor.
Kan ev också passa barnägare som redan är van vid oljud/tjat i bilen och oreda i hemmet.
Pris: Du får betalt vid snabb affär!
Beware of what you wish forHohoho, jag älskar det faktum att du klagar över din mopsvalp än vad jag gör över mina fem bordercollies.
Jag behöver cash, skicka hit drägget så får vi fason på henne ska du se
Ser fram emot första brukslinjerna inom mopsrasen!Beware of what you wish for
Du hon är värre än någon hund jag ägt,inkl en kull på 14 dobbisvalpar.
jag ska ta med kameran någon dag så får ni se/höra.
PS.Blir det en vallande mops dåHohoho, jag älskar det faktum att du klagar mer över din mopsvalp än vad jag gör över mina fem bordercollies.
Jag behöver cash, skicka hit drägget så får vi fason på henne ska du se
PS.Blir det en vallande mops då