Perfekt! Då kan jag ha henne till att valla frallabarnTja, jag har sett chihuahuor som trott att de kunde valla efter att ha vuxit upp med BCs, så kanske!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Perfekt! Då kan jag ha henne till att valla frallabarnTja, jag har sett chihuahuor som trott att de kunde valla efter att ha vuxit upp med BCs, så kanske!
Tja, jag har sett chihuahuor som trott att de kunde valla efter att ha vuxit upp med BCs, så kanske!
Vet inte riktigt var, det verkar inte vara vanligt väkteri för husse är beväpnad. Har sett att han har legat i hårdträning precis som hunden inför tjänsten
Skyddsvakt för skyddsobjekt antar jag?Spännande!
Fängelset kanske? Ingen aning om det används beväpnade hundförare där men det skulle ju kunna vara ett alternativ kanske?
Spännande!
Fängelset kanske? Ingen aning om det används beväpnade hundförare där men det skulle ju kunna vara ett alternativ kanske?
Jag åker nu Innan hon rivit mitt hus,slajdat golven randiga och terrat Gissa tills hon blev förbannad o flydde till soffan (som mops inte kommer upp i )Jag behöver cash, skicka hit drägget så får vi fason på henne ska du se
Tror det kan vara kärnkraftverket i Oskarshamn.
I fängelse har de inga skyddshundar. Bara Narkotikasniffare. Burres ena syrra är narkotikahund på kriminalvården i Göteborg. Den andra syrran är väktarhund med sprängämnessök som tillägg
Hon har gått o lagt sig i hundrummet så friden lägrar sig över vardagsrummet.
Tyvärr är det nog precis så.Åh, en powernap
Åh, igår hade vi uthyrt för första kurstillfället i hundhallen Känns fortfarande lite overkligt att vi är igång?!
Så himla fin hall, verkligen! Hade dött lyckodöden om något sådant fanns i närheten här!
1 år sen på dagen..
VAR ÄR MIN SNÖ??