Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och då funderar man på varför ingen har kollat hennes chip o sen ringt ägaren.Japp, det lilla yrvädret är hemma! Underbart
Sambon ringde när var han på väg till polishuset i Trollhättan för att hämta henne. Jag var då ute och letade igen. Jag bröt ihop totalt i nån form av hystetiskt skrattgråtanfall
Hon hade blivit upplockad redan på förmiddagen nere på Lilla Edet...hur f*n hon hamnade där!!!
Och trots anmälan och samtal med polisen så fick vi inget veta förens nu!
Nu kan vi istället glädjas åt att i dag blev ytterligare en av våra uppfödningar godkänd för tjänst.
Pappa fick hämta min katt på Djurskyddet. Hon var chippad, de hade chipläsare, men hade inte tänkt på att kolla chippet. Men va? Är det inte det första man gör? Så dåligt att det går till på det här viset.Ja alltså att det inte finns fungerande chipläsare och info om hur man ska kolla upp ägare på alla polisstationer år 2017 är ju bedrövligt.
Hade de kollat upp det hade @Voff ju inte ens hunnit inse att Jarla var borta innan hon kom tillbaka.
Vi hade kunnat leta ännu om inte sambon ringt tillbaka till polisen och bett om att bli direktkopplad till Trollhättan. Vi hade hört att det kunde vara lite si och så med efterlysningar så han tänkte kolla direkt med Uddevalla och Trollhättan, och fick napp på första.
Over and out från sängen.
Japp, det lilla yrvädret är hemma! Underbart
Sambon ringde när var han på väg till polishuset i Trollhättan för att hämta henne. Jag var då ute och letade igen. Jag bröt ihop totalt i nån form av hystetiskt skrattgråtanfall
Hon hade blivit upplockad redan på förmiddagen nere på Lilla Edet...hur f*n hon hamnade där!!!
Nu kan vi istället glädjas åt att i dag blev ytterligare en av våra uppfödningar godkänd för tjänst.
Å så härligt! heartJapp, det lilla yrvädret är hemma! Underbart
Du lär dig tids nog. Det var när jag hade min första valp som jag lärde mig städa hemmet ordentligtMin tjuvaktiga valp tjuvade igen när jag stod i duschen. Kan han låta bli mitt godis? Suck, matte måste lära sig att valpen hittar godis everywhere...fan vad svårt det är när man aldrig haft en tjuvaktig en förut!
Husse kommer bli glad med andra ord är det nått han stör sig på så är det bombnedslaget som blir där jag vistasDu lär dig tids nog. Det var när jag hade min första valp som jag lärde mig städa hemmet ordentligt