Inlägget går att dela från gruppen Omplacering/Försvunna/Upphittade djur i Lilla Edet med omnejd.@Voff jag delar också gärna då jag har folk boendes i närheten av er. Men kan inte heller se inlägget!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inlägget går att dela från gruppen Omplacering/Försvunna/Upphittade djur i Lilla Edet med omnejd.@Voff jag delar också gärna då jag har folk boendes i närheten av er. Men kan inte heller se inlägget!
Hoppas så innerligt att ni hittar henne! Vilken mardrömJarla är borta sen en timme....eller mer
När jag skulle hämta hundarna i hundgården var hennes öppen!!
Grannen har haft hantverkare hemma hela dagen och de har inte sett henne. Har åkt runt i området och knackat dörr och ropat utan resultat. Granntjejen är ute till häst och kollar i skogen. Sambon är ute nu medans jag väntar hemma på gården om hon dyker upp. Efterlysning hos polisen och alla fb-grupper jag vet är gjord
Det skymmer ute och vägen utanför är hårt trafikerad. För 10 år sen fick sambon en hund ihjälkörd där som lyckats ta sig ut.
Fanfanfanfanfan. Jag dör
DelatNu finns nytt offentligt inlägg på vår fb som går att dela.
Hoppas verkligen att ni hittar henne...Spårhunden gav inget. Nu väntar vi på att höra ifrån Missing dog
Hoppas verkligen att ni hittar henne...
Kanske kan trösta med att en väns whippet försvann en kall höst för något år sedan, även då med minusgrader på natten om jag inte minns fel. Kallt för en liten whipp var det i alla fall. Efter två dagar hittades han, och bortsett från att han var hungrig och trött så var han i utmärkt skick. Han försvann i Stockholm, där det utan tvekan finns mycket trafik och det var verkligen inte långt från stor motorväg heller, men han höll sig visst ifrån allt sådant.
Jag har väldigt svårt att tro att vädret innebär nått problem för en normalpälsad hund, så det hade jag inte oroat mig för alls!