vallhund
Trådstartare
Absolut!Bra idé! Vi är dock fyra som delar på en stuga, tror du jag måste dela kulorna också då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut!Bra idé! Vi är dock fyra som delar på en stuga, tror du jag måste dela kulorna också då?
Den här helgen blir tydligen bara jobbigare och jobbigare ju närmare den kommer...Absolut!
Bra idé! Vi är dock fyra som delar på en stuga, tror du jag måste dela kulorna också då?
Har nån av dem kulor? Ni kan ju sova skavfötters. Annars kan man köpa kulor i gummi har jag förstått.
Nej, samtliga är minus kulor.
Gummikulor låter som ett alternativ! Då kanske man kan få dem grå också? Men... Sparkas de?
Sådana där knipkulor kanske? Finns i rött o blått.Nej, samtliga är minus kulor.
Gummikulor låter som ett alternativ! Då kanske man kan få dem grå också? Men... Sparkas de?
Nej, samtliga är minus kulor.
Jag ska slakta bagge imorrn, kan skicka ett par kulor som du kan lägga vid kudden? Tror inte nån annan vill ha demDen här helgen blir tydligen bara jobbigare och jobbigare ju närmare den kommer...
Jag ska slakta bagge imorrn, kan skicka ett par kulor som du kan lägga vid kudden? Tror inte nån annan vill ha dem
Fast de sparkas nog inteHäpp liksom! Buke levererar!
Fast de sparkas nog inte
Kan du skicka den som den är till Monstrets Morsa kanske? Så kan hon döda den när hon är klar med den?
Låt hundarna äta upp dem. Jag brukar koka dem, går inte att dela i rått tillstånd o var orolig för att behöva uppge dödsorsak att de satt testiklar i halsen.Jag ska slakta bagge imorrn, kan skicka ett par kulor som du kan lägga vid kudden? Tror inte nån annan vill ha dem
Ja!!Jag kanske kan övertala de kulfattiga att svänga förbi @Migo när vi kör upp?
Serverar dem råa, låter som att de äter äpple när de krossar sig genom hinnorna. Finhackade lite till valparna också. Jätteäckligt att ta i men de vart glada...Låt hundarna äta upp dem. Jag brukar koka dem, går inte att dela i rått tillstånd o var orolig för att behöva uppge dödsorsak att de satt testiklar i halsen.
Ytterligare en click-bait-rubrik. "Hästforum online säljer testiklar"Jag ska slakta bagge imorrn, kan skicka ett par kulor som du kan lägga vid kudden? Tror inte nån annan vill ha dem
I Emmzos sortiment brukar det finnas testiklar, det stod i alla fall med på deras hemsida senast jag kolladeYtterligare en click-bait-rubrik. "Hästforum online säljer testiklar"
"Vi har tidigare rapporterat om den organiserade näthandeln av avsågade huvuden, som säljs helt öppet på vad som utifrån sett ser ut som ett internetforum om hästar. Ett flertal kränkta män ansåg sig diskriminerade och handeln har nu börjat sälja testiklar. Begränsat utbud, gäller så långt lagret räcker."
Läste nuppade jag. Tänkte det var värst vad hon var meddelsam härMåndag betyder klubben.
Utan Iba nötte jag bänk, gruppade och drack kaffe.
Spjuvern Jarla imponerar. Jäklar så snabb i huvudet hon är!
Slyngeln utvecklar sig.
Iba lär sköta sig i sitt provhem