Fortsätt uppdatera del 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska slakta bagge imorrn, kan skicka ett par kulor som du kan lägga vid kudden? Tror inte nån annan vill ha dem ;)
Låt hundarna äta upp dem. Jag brukar koka dem, går inte att dela i rått tillstånd o var orolig för att behöva uppge dödsorsak att de satt testiklar i halsen.:D

Jag ska slakta bagge imorrn, kan skicka ett par kulor som du kan lägga vid kudden? Tror inte nån annan vill ha dem ;)
Ytterligare en click-bait-rubrik. "Hästforum online säljer testiklar"
"Vi har tidigare rapporterat om den organiserade näthandeln av avsågade huvuden, som säljs helt öppet på vad som utifrån sett ser ut som ett internetforum om hästar. Ett flertal kränkta män ansåg sig diskriminerade och handeln har nu börjat sälja testiklar. Begränsat utbud, gäller så långt lagret räcker."

Ytterligare en click-bait-rubrik. "Hästforum online säljer testiklar"
"Vi har tidigare rapporterat om den organiserade näthandeln av avsågade huvuden, som säljs helt öppet på vad som utifrån sett ser ut som ett internetforum om hästar. Ett flertal kränkta män ansåg sig diskriminerade och handeln har nu börjat sälja testiklar. Begränsat utbud, gäller så långt lagret räcker."
I Emmzos sortiment brukar det finnas testiklar, det stod i alla fall med på deras hemsida senast jag kollade :p

Liksom...hur tänkte han här?
vXkcU3H.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
5 570
Senast: Enya
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
888
Senast: igbest
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 141
Senast: Bulldoozer
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 760
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar