Blir remiss för magnetröntgen för Floki för att utesluta att inte nerver sitter i kläm i ryggen.
Men nej, vilken jäkla otur
Men skönt att få det ordentligt uppkollat i alla fall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir remiss för magnetröntgen för Floki för att utesluta att inte nerver sitter i kläm i ryggen.
Men nej, vilken jäkla otur
Men skönt att få det ordentligt uppkollat i alla fall.
Han har dåliga reflexer i höger bak och en rörelsestörning.
Röntgen ser dock jättebra ut på höft, haser och knäna bak. Ryggen ser också bra ut men det är svårt att se de sista kotorna dvs om det är trångt där med vanlig röntgen.
Skönt att det andra ser fint ut, men jag förstår att det inte känns så kul ändå Har han haft rörelsestörningen länge?
Men nej vilken oturBlir remiss för magnetröntgen för Floki för att utesluta att inte nerver sitter i kläm i ryggen.
Jag är mest intresserad av när knogarna är så förbenade att de syns bra, med tanke på min Tidus. Ser gärna bild för allmänbildning ändå!@Migo Visst var det du som var nyfiken på hur röntgen på en tass såg ut på äldre valp, eller är jag ute och cyklar? Vi röntgade nämligen tassen med om det är av intresse?
Jag är mest intresserad av när knogarna är så förbenade att de syns bra, med tanke på min Tidus. Ser gärna bild för allmänbildning ändå!
Jag har inte tänkt på någon rörelsestörning innan, men jag tror att den funnits där ett tag. Den är inte stor så jag måste ha missat den helt.
Ja, det är ju det jag vet (det första alltså).
Är hon helt klar i knoppen? Då borde hon ju fatta.
Men åh, nu måste du ju berätta mer det lär ju vara någon bekanting till mig du sett.Alltså detta måste vara årets blötaste och lerigaste dag hittills. Tyckte nästan det var lite smått ironiskt att jag nyss träffade inte mindre än 6 stycken salukis (2 olika ägare med 2 respektive 4 hundar) på promenaden. Jag fattar att även regnhatande vinthundar måste gå ut i leran, men ändå . Det är ju liksom inte världens vanligaste ras att träffa på...
@Red_Chili
Men åh, nu måste du ju berätta mer det lär ju vara någon bekanting till mig du sett.
(Mina dårar har bara gått rastningsrundor idag. Känner mig som en usel hundägare men de är glada och jag är trött.)
Jag håller på och bryter ihop. Till helgen ska jag lämna lillen till hundvakt, för första gången i hans liv...
Han har ju varit med hundvakt över en dag och så tidigare, men vi har aldrig sovit ifrån varandra. Jag vet inte om jag kommer att klara det - hur sover man utan hunden!?
Du kanske kan få låna nån med pungkulor?