Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Calibra?
Hemma igen utan Iba
Åh vad jag saknar mitt gosiga, glada laktitssnöre!
Jag hoppas verkligen att hen kan ta Iba till sitt hjärta och känna att det är "dom" men det kan bli tuft när hen fortfarande är djupt förälskad i sin förra hund.
Men finns det någon du vågar lämna honom till?Jag håller på och bryter ihop. Till helgen ska jag lämna lillen till hundvakt, för första gången i hans liv...
Han har ju varit med hundvakt över en dag och så tidigare, men vi har aldrig sovit ifrån varandra. Jag vet inte om jag kommer att klara det - hur sover man utan hunden!?
Men finns det någon du vågar lämna honom till?
Du kanske kan skriva ut någon fin bild som du kan ha framför dig när du vaknar. Googla pungkulor.
Sjukt starkt att lämna hund hos hundvakt. Jag har aldrig klarat det
Jag vet inte om jag kommer att klara det - hur sover man utan hunden!?
Det gör man inte. Jag kan inte somna utan Fridolfs mjuka andetag bredvid mig i sängen... Fast just för närvarande känns det inte som att det går att sova med hundarna hemma heller... Inatt har valparna kommit på hur de ska öppna grinden ut ur badrummet, så de har väckt oss med något som lät som att de lekte Grand National, komplett med hejande åskådare och speaker...
Nej, jag förstår det. Det måste ju kännas som typ att ge någon ansvaret för ens egna livsuppehållande åtgärder.
Skratta du bara, gör det! Jag utmanar dig, kom hit och sitt en timme med dem när de är på det humöret och se hur du mår sen!
En hundvakt som går med en flock av ANDRAS hundar lösa har väl fullständigt tappat det?Lite så. Som att lämna sin högerarm hos nån.
(Nu ska jag inte skrämma stackars @Monstermom, det kommer gå galant med Monstret! Men det där att lämna en flock högtempererade hundar hos hundvakt är inte alls helt lämpligt. Vet om mer än en olycka som lett till att nån av hundarna dött för att hundvakten inte förstått hur viktigt det är att ha koll på alla individer när man går med dem lösa...)
skulle jag känna. Åtminstone fram till att migränen bröt ut.Skratta du bara, gör det! Jag utmanar dig, kom hit och sitt en timme med dem när de är på det humöret och se hur du mår sen!
Men finns det någon du vågar lämna honom till?
Du kanske kan skriva ut någon fin bild som du kan ha framför dig när du vaknar. Googla pungkulor.
Sjukt starkt att lämna hund hos hundvakt. Jag har aldrig klarat det
En hundvakt som går med en flock av ANDRAS hundar lösa har väl fullständigt tappat det?
Vet om mer än en olycka som lett till att nån av hundarna dött för att hundvakten inte förstått