Edit: Hur ser det ut för dig i veckan som kommer (ej måndag,tandis) vet inte riktigt vad vi ska göra med bollen nu.
Jag är hemma med bara bebis tisdag, onsdag, torsdag, 9:30-13:30. Då kan jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Edit: Hur ser det ut för dig i veckan som kommer (ej måndag,tandis) vet inte riktigt vad vi ska göra med bollen nu.
Skulle ni inte få med en hur hem igen från valpköparen?I dag har jag och sonen gjort en roadtripp och sitter nu hos en valpköpare 40 mil bort för att lämna "Iba".
Vi har under dagen besökt Ibas kommande klubb. Ägaren har riktigt trevliga klubbkamrater som träffat Iba och jag känner mig helt trygg i att överlåta henne.
Iba boar nu in sig i ägarens hem med mig och son medans ägaren jobbar.
Iba kommer ha lyxen att få vara med på jobbet sen på heltid (vårdrelaterat)
I morgon bitti åker vi hem och har då bara 4 hundar igen.
Han har dom redan hemma.Skulle ni inte få med en hur hem igen från valpköparen?
Ah, tack! Missade detHan har dom redan hemma.
Skulle ni inte få med en hur hem igen från valpköparen?
Läcker!Här är slyngeln
Läcker!
Det förstår jag verkligen! Låter som at bytet kan bli bra för alla parterJo han är hemma hos oss redan sen en vecka tillbaka. Sambon kommer jobba med honom ett tag tills vi ser vad han är ämnad bäst till. Det är en ung och ännu rätt spretig hane som är extra allt. Iba är en betydligt tydligare hund som vi ser passar bäst till just det ägaren vill göra så detta blir nog bra.
Bara de hittar varandra i hjärtat också
Jag är oändligt tacksam för att ha en valpköpare som hellre byter hund än försöker placera i sig eller hund i ett fack de inte hör hemma i
AKC vallning?
De är heller inte anslutna till ISDS.American Kennel Club har inte internationella tavlingar och darmed inte internationella dommare.
Nu har jag missat något - vem är Iba ?Hemma igen utan Iba
Åh vad jag saknar mitt gosiga, glada laktitssnöre!
Jag hoppas verkligen att hen kan ta Iba till sitt hjärta och känna att det är "dom" men det kan bli tuft när hen fortfarande är djupt förälskad i sin förra hund.
Calibra?Nu har jag missat något - vem är Iba ?
Ah, så dum jag är - så måste det ju varaCalibra?