Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Typiskt!Ooooch där kom mensen.
Typiskt!
Jag vet ju inte hur andra funkar, men under min anovulatoriska cykel hade jag helt oömma bröst. Det kändes som om de liksom skrumpnade ihop på nåt sätt.Nu börjar spänningen stiga, ha jag haft någon ÄL eller inte, BIM borde vara kring den 14e men hade så sjukt ömma bröst redan en vecka innan beräknad ÄL så trodde att mensen skulle komma tidigar helt enkelt, men än har det inte hänt någonting. Misstänker somsagt att jag inte haft ÄL så då lär mensen dröja.
Men jag uppskattar nästan spänningen
Hmm ja det här är ju raka motsatsen, de ser ut ungefär som att någon precis stoppat in silicon i tuttarna på mig, inte för att de är speciellt stora men stenhårda och står rakt ut, inte en tillstymmelse till hängtuttar här inte näh men seriöst så börjar de återgå till det normala nu men hela månaden har de alltså varit helt knas.Jag vet ju inte hur andra funkar, men under min anovulatoriska cykel hade jag helt oömma bröst. Det kändes som om de liksom skrumpnade ihop på nåt sätt.
Mina ÄL-stickor har varit positiva lite för många dagar, har vaknat utvilad alldeles för tidigt i helgen, kissat på nätterna och varit en huggorm. Tog ett test imorse: Gravid 1-2
Grattis!!!Mina ÄL-stickor har varit positiva lite för många dagar, har vaknat utvilad alldeles för tidigt i helgen, kissat på nätterna och varit en huggorm. Tog ett test imorse: Gravid 1-2
Grattis!!!
Älstickor säger jag bara
Tack!
Skräckblandad förtjusning som sig bör. Försöker inte tänka på allt som kan hända utan det går som det går. Vill han/hon inte stanna så finns det förhoppningsvis någon mening med det.
De började visa streck 8 dagar efter nupp. Är de där rackarna mer känsliga än gravtest? Stickan jag tog i morse var svagt positivt medsn ÄL-stickorna skriker positivt.
Tack!
Skräckblandad förtjusning som sig bör. Försöker inte tänka på allt som kan hända utan det går som det går. Vill han/hon inte stanna så finns det förhoppningsvis någon mening med det.
De började visa streck 8 dagar efter nupp. Är de där rackarna mer känsliga än gravtest? Stickan jag tog i morse var svagt positivt medsn ÄL-stickorna skriker positivt.
Det är väl det tråden är till för. Om det gick bra för alla skulle ingen behöva ventilera ut hur jobbigt det är emellanåt och då skulle vi inte ha nån tråd. Typ.(Förlåt. )
Hoppar in en snabbis i tråden. Kommer att komma åter någon gång i maj (?) när det blir allvar
Tänkte bara ställa en fråga, ni verkar ju ha bra koll här på det mesta. Vi planerar barn så fort som möjligt (lååååång väntan så vill inte vänta en dag längre än vi behöver). Barnet får inte bli beräknat till tidigare än 3 februari pga föräldrapenning. (den får alltså födas innan, men BM får inte sätta ett datum innan 3/2-17 för då hamnar jag på lägstanivån)
Har räknat och räknat men får inte ihop det. Vilket datum kan vi börja försöka för att vara på den säkra sidan? Har fått fram allt från 6-15 maj...
Från när börjar graviditeten räknas? Vid ÄL? Eller när sker befruktningen?
Räkna 10 månader bakåt från 3 feb 2017. Hoppas det går vägen för er snabbt, men tänk på att det kan ta tid också. Vi körde oskyddat i två år innan jag blev gravid.