Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det den ligger gömd bakom?Provera it is.
Svårt att lokalisera äggstockarna idag men annars såg det bra ut. Kanske tre blåsor på höger, den vänstra låg gömd ...
Snitt? Du menar kejsarsnitt?Även hon säger snitt om det blir ett långvarigt plus.
Känns fånigt att bli lite besviken när det är sista hindret
Vad är det den ligger gömd bakom?
En antagligen korkad fråga; varför inte plocka bort det innan?Myomet. Den ligger mellan myomet och livmodern och hamnar lätt bakom myomet som dessutom skuggar.
Och ja snitt pga myomets placering. Det sade läkaren på kvinnokliniken också, ska ringa de när det bakas i ugnen. Troligen kommer myomet växa och göra ont. Jätteont.
Förstår mig inte på den där slappna av-kommentaren. Det låter lite som att bara man får lite massage, lyssnar på klassisk musik så på något magiskt sätt funkar ägglossningen och poff så hoppar spermierna till rätt position och dessutom lyckas bryta sig igenom ägget. Eller ärr det storken som kommer med en leverans?
Första gången jag blev gravid var det kaos i både mitt och sambons liv. Riktigt kaos.Jag blev faktiskt gravid efter en heldag på spa tillsammans med min sambo haha
@lil-sis var det Linnekliniken du skulle till?
En antagligen korkad fråga; varför inte plocka bort det innan?
Många tråkiga besked här nu.Jahapp, jag blöder igen inte helt färskt utan ganska mörkt. Ingen smärta än. Har BIM i helgen men det känns som allt är omkullkastat med tanke på min blödning förra veckan...jag orkar verkligen inte..
Har du fått ett helt negativt gravtest?Många tråkiga besked här nu.
Jag har en månad efter mf fortfarande inte fått mens. Ett tag trodde jag ju att jag var gravid- fick smak i munnen och ömma tuttar. Men nej nu är allt som vanligt och känns bara hånade att testa. Och jag har tagit sporadiska äl test men nada. Så troligast är väl att inget hänt. Är det lönt att börja äl testa nu? Känns dumt att vänta på nästa cykel om deb dröjer så länge. ...
Hur länge kan det dröja efter tidigt mf innan menseb kommer tillbaka?
Ja, två veckor sen gjorde jag ett och det var så neg som det kan bli.Har du fått ett helt negativt gravtest?
Då är min gissning att det kommer igång om någon vecka eller två.Ja, två veckor sen gjorde jag ett och det var så neg som det kan bli.