Håller med!
@Ray - förstår precis vad du menar. Mina hormoner driver mig till sånt vansinne att jag sagt till sambon att jag lägger ner det här med barn, jag tänker börja med piller igen (fast nä, barnlängtan slår nog högre, men ni fattar )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med!
Japp, nu har jag fått tydliga positiva ÄL-stickor både morgon och kväll idag (och redan igår).
ÄNTLIGEN!!!
Välkommen! Kul med ngn i "min ålder" som hoppas på ett första. Tag along!Hej!
Får man vara med i tråden?
Jag som alltid varit inställd på att jag inte ska ha barn har nu vid 34års ålder och 15års samboskap har nu slängt P-pillerna. (Har blivit gammal och sentimental?)
Förhoppningsvis kommer ägglossningen igång snabbt, fast samtidigt så har vi ingen panik.
P-pillerna kastades den 5juni, försöken är påbörjade sen får vi se hur lång tid det tar. Jag är livrädd för allt som kan hända, samtidigt är det pirrigt och spännande!
Hej!
Får man vara med i tråden?
Jag som alltid varit inställd på att jag inte ska ha barn har nu vid 34års ålder och 15års samboskap har nu slängt P-pillerna. (Har blivit gammal och sentimental?)
Förhoppningsvis kommer ägglossningen igång snabbt, fast samtidigt så har vi ingen panik.
P-pillerna kastades den 5juni, försöken är påbörjade sen får vi se hur lång tid det tar. Jag är livrädd för allt som kan hända, samtidigt är det pirrigt och spännande!
Välkommen! Kul med ngn i "min ålder" som hoppas på ett första. Tag along!
Nej fan!Menar du att vi är äldst
Nej fan!
Kör alla hardcorevariant med ägglossningsstickor och annat (i min lilla bubbla) avancerat?
Vi tänkte mest att oskyddat sex (jag har ägglossning som en klocka utan piller) skulle fixa biffen men det kanske inte är så smidigt som jag trott? tror bestämt jag är både okunnig och dåligt påläst
Det beror väl helt enkelt på hur fertil man är och passar med sin partner... Många har ju problem att få barn märker man inte minst när man läser den här tråden. Vissa (ungefär alla jag känner) bara fick barn direkt de försökte. Så det beror på. Ålder gör det ju svårare för kvinnor, men en del är det lätt för trots att de är över 30 (jag blev gravid trots att vi inte ens försökte och jag undvek ägglossningen så gott det gick).
Kör alla hardcorevariant med ägglossningsstickor och annat (i min lilla bubbla) avancerat?
Vi tänkte mest att oskyddat sex (jag har ägglossning som en klocka utan piller) skulle fixa biffen men det kanske inte är så smidigt som jag trott? tror bestämt jag är både okunnig och dåligt påläst
Med en sambo som veckopendlar till Norge och ibland är borta två veckor i sträck så kör vi med äl-stickor och sexar "vid behov" även om inte lusten riktigt faller på för att maximera chansen.