Fast nu var det inte det svaret vi ville ha!Ingen mens idag heller och ett Clearblue digitalt som visade tydligt minus. Bara att fortsätta vänta alltså.
Beklagar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast nu var det inte det svaret vi ville ha!Ingen mens idag heller och ett Clearblue digitalt som visade tydligt minus. Bara att fortsätta vänta alltså.
Jupp!JÄTTEpositivt utslag på ÄL-testet i morse. Visst innebär det att ägget inte släppt?
Alltså ett icke positivt test är ju alltid negativt. Så att det seglar lite upp och ner betyder ingenting.@em-pirre varför stiger den en vecka efter äl? Vet man det?
Nej, är bara någon dags ökning, sedan blir det väldigt svagt eller blankt. Ungefär samtidigt som östrogenet och progesteronet går upp. Vid mensen är det blankt, sen går det sakta från blankt till superpositivt vid äl.Håller ökningen i sig fram tills mens?
Jupp!
Jahopp, nähepp. Undrar när mina tuttar ska sluta ömma. Magmolandet har lugnat ner sig, men tuttarna ger sig inte.
Dag 16 idag. Inga tecken på stickorna än. (Men jag testar, två gånger per dag - det du, @Tora !)
Ja du går till en blodcentral eller vad det heter?
Det skulle jag föredragit men har 5 mil enkel resa till närmsta så är mycket smidigare med 2 mil till blodbussen.
Har du fått negativt på gravtest?Fått äl stickor i brevlådan.
Smartaste draget ni som kan detta med kissa på sticka?
Börja nu (snart två veckor efter missfall och appen räknar äl imorgon) eller ha sex nu och vänta med stickor tills mensen kommit igång?
Det har jag inte provat - ska man börja där alltså? Har ett gäng sånna oxå men tänkte mer att man användes dom när man tror man är gravid och inte när man vet att man inte är. ..Har du fått negativt på gravtest?
Prova först med ett gravtest. När det är helt blankt då kan du börja prova med älstickor.Det har jag inte provat - ska man börja där alltså? Har ett gäng sånna oxå men tänkte mer att man användes dom när man tror man är gravid och inte när man vet att man inte är. ..
Fast nu var det inte det svaret vi ville ha!
Beklagar
Nej det borde det inte ha. Å andra sidan är du något år äldre och varit gravid, just sådant kan ändra hur saker och ting fungerar i kroppenFortfarande ingen mens, använde en billig sticka för test igår som visade negativt.
Vid tidigare pillerstopp så har mensen kommit som en klocka 25 dagar efteråt, men nu åt jag en annan sort efter graviditeten.har alltid ätit kombinerade piller innan men nu eftersom jag valde att börja på piller innan jag slutat amma helt så blev det minipiller. Logiskt tänkande ger att de inte borde ha längre effekt i kroppen än kombi-varianten. Men det kanske de har?
Får väl bli ett nytt test imorgon om mensen fortfarande inte dykt upp då.
Spännande! Det ligger lite efter din förväntade ägglossning. Är det avsiktligt eller var det bara en tid ni fick?Första besöket på IVF-kliniken 3.6!