Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag har hört att det kan bli. Det blev inte så senast men det har som sagt gått några år. Så det är bara att hoppasDet är mycket möjligt att p-pillerbehandlingen gör så att du är regelbunden, åtminstone i några cykler!
Min Gun var ytterst tveksam till äl-stickor. Hon ansåg att de bara var bra för att kolla ATT man hade ÄL. Men för barnalstrande var hon tveksam, då man egentligen borde haft sexet innan stickorna visar positivt. Så hennes knep till oss (då min cykel är kring 26 dgr), var att satsa på sex veckan efter mens. Och då helst varannan dag för maximal utdelning. Klart vi fick ha oftare om vi ville, men det skulle inte göra ngn större skillnad. Under förutsättning att vi båda kan alstra barn. Och det får vi veta på tisdag. Så om man har regelbunden mens och kan tänka sig ha regelbunden sex så behöver man, enligt min Gun, inte lägga pengar på stickor.
Molvärk i magen, halsbränna, och SÅ trött!
Synd bara att Ovitrelle sprutan kan ge grav-tecken, annars hade det ju varit lovande
Ska testa på onsdag om inte mensen kommit! Den borde komma tisdag kväll / onsdag morgon, hoppas såklart att den kommer lysa med sin frånvaro!
Hopp nu är det upp och nervända dagen riktigt. Utan någon som helst förvarning verkar det som att mensen tänkt dyka precis nu. 10 dagar tidigare än de senaste tre månaderna och 3 dagar tidigare än jag beräknat utifrån positivt ÄL test. Och jag brukar alltid ha massa symtom innan mens men nepp ingenting annat än att jag hade lätt till tårar både igår och idag.......
Suck..... Fattar 0
Hur många dagar sedan positivt ägglossningstest? Är det rött eller brunt blod?
Alltså, för tillfället så fattar jag inte hur folk lyckas få till ungar överhuvudtaget. Kroppen har gått helt bananas efter p-pillerstoppet och har helt sjuka grejer för sig nu runt ägglossningen. Jag är helt galet uppsvälld, har fått fett hår, är helt flottig och blank i ansiktet, har för första gången på sisådär 15 år fått (gigantiska!) finnar och dessutom är jag tok-hormonell och bölar eller blir arg för minsta lilla.
Hur fan ska man kunna ha sex under såna här omständigheter? Är imponerad över att maken inte rymt till skogs än...
@KattenKorven - känner igen hormonrusningarna. Min sambo är tacksam att han lyckats jobba (dvs vara i norge) när jag har pms. Och jag hade typ aldrig det innan jag träffade honom och sen hade p-medel i fyra år.
I feel ya sister!
Det är nu exakt 6 månader sedan jag slutade. Håret är så sjukt fett, jag måste tvätta det varje dag. Har fått massa finnar på ryggen och i pannan, det är som att var tillbaka 14 år i tiden
Tur att självförtroendet och behovet av att hävda sig inte följde med resten av tonårsattributen
Det har blivit liiiite bättre sedan det drog igång någon vecka efter stoppet. Kommer man någonsin att bli "normal" igen? Eller är det det här som är normalt för en egentligen??
Tyvärr har nog inte din Gun koll på hur älstickor fungerar.Min Gun var ytterst tveksam till äl-stickor. Hon ansåg att de bara var bra för att kolla ATT man hade ÄL. Men för barnalstrande var hon tveksam, då man egentligen borde haft sexet innan stickorna visar positivt. Så hennes knep till oss (då min cykel är kring 26 dgr), var att satsa på sex veckan efter mens. Och då helst varannan dag för maximal utdelning. Klart vi fick ha oftare om vi ville, men det skulle inte göra ngn större skillnad. Under förutsättning att vi båda kan alstra barn. Och det får vi veta på tisdag. Så om man har regelbunden mens och kan tänka sig ha regelbunden sex så behöver man, enligt min Gun, inte lägga pengar på stickor.
11 dagar - kraftigt bruna flytningar igår, får se hur det utvecklar sig idag.
Vad tänker du?