Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Gunnar Fixar du så LenaH blir LenaM istället?
Uppdatering!
Dansen gick över stock och sten,
Hopp! och Skutt! och brutna ben
- nämen vänta lite nu, tänkte pålbankare Kock, nånstans får man faktiskt lov att dra en jäkla gräns! OK att skutta runt i skogen med träskor och käppar som en annan hovnarr, men nåt jädrans rimmande går jag inte med på!
Med bägaren gott och väl runnen över tvärvände han och Snurr!ade mot närmsta Älva med käppen och träskorna i högsta hugg (han var en vig typ, långvarigt morrisdansande i svår terräng kan göra underverk även för en medelålders kropp ), här skulle mosas Älvor!
Tyvärr är Älvor Älvor just för att de är vääääääldigt mycket bättre än människor - även morrisdansande karlar beväpnade med träskor - så den enda lön han fick var ett hånskratt, som han fick lyssna på ett bra tag. Medan han funderade på om han inte borde haft lite större tålamod med rimmande ändå...
LenaH var morrisdansare (bybo)
Natt-DL kl 10!
Man kan alltid lita på pålbankare Kock, finns det någon att vända upp emot kommer hen att göra det till sitt sista andetag!
Det blir mycket bättreVad är det där för älvfasoner! Hon ska kallas Pålbankare Kock Inget annat!
Vad är det där för älvfasoner! Hon ska kallas Pålbankare Kock Inget annat!
Kan man få en sammanställning av alla uppdateringarna sen?
SNÄLLA @Momsan
Alltså jag blir bara mer och mer fundersam:Vad är det där för älvfasoner! Hon ska kallas Pålbankare Kock Inget annat!
Hm, du beter dig suspekt - antingen läser du inte ordentligt, eller så hittar du på saker jag aldrig skrivit!
"Pålbankare" är inte namnet utan yrket, alltså inte "Pålbankare Kock" utan "pålbankare Kock". Sådetså.
Pålbankare Kock, det blir yrke på yrke det.
Äh titlar ska ha stor bokstav!
Är det ingen som meddelat att @Hedinn ska byta namn till Gullefjun?
Och avskräckt mig ifrån att läsa böckernaJag har tydligen gett henne mardrömmar med den utskrivningen, så jag har lite dåligt samvete för det...
Jag har tydligen gett henne mardrömmar med den utskrivningen, så jag har lite dåligt samvete för det...
Och avskräckt mig ifrån att läsa böckerna
Pålbankare Kock, för Gullefjun kan det inte vara.Vad tror du jag har då, gissa vad mitt favoritgosedjur när jag var liten som sov med mig i sängen(Nej @Tora inget annat) hette?
Ledtråd: inte Hedinn.
Vad tror du jag har då, gissa vad mitt favoritgosedjur när jag var liten som sov med mig i sängen(Nej @Tora inget annat) hette?
Vad tror du jag har då, gissa vad mitt favoritgosedjur när jag var liten som sov med mig i sängen(Nej @Tora inget annat) hette?
Och avskräckt mig ifrån att läsa böckerna