En midsommarnatts mardröm (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är poängen, de flesta män i Lancre är döpta efter ett yrke men jobbar med något annat medan kvinnorna ofta är döpta efter dygder (och är i sin tur odygdiga :angel:) - utom Bestiality och hans bröder, som är döpta efter synder. :D



Jag har absolut inga invändningar mot att hon ska ha det som namn, med stora bokstäver och allt! :D

Jag tyckte bara det var väldigt
ulvigt av dig att inte läsa vad jag skrev/avsiktligt feltolka min text! :cautious: :laugh:
(Obs, OT! Outar ingen roll! ;))

Älvigt heter det väl fröken petiga lekledare.:angel:
 
Men jag har till skilland från majoriteten i tråden faktiskt läst några.

Vilket du helt klart borde få extrapoäng för! :up:

Har vi några poäng i den här leken...? Struntsamma, det är jag som är LL-gud så här får du en näve poäng! :grin:

Fast vääääääänta lite nu - sen slutade du läsa dem! Det är ju nästan värre! :eek:
Points. Revoked. :rage:
 
Vilket du helt klart borde få extrapoäng för! :up:

Har vi några poäng i den här leken...? Struntsamma, det är jag som är LL-gud så här får du en näve poäng! :grin:

Fast vääääääänta lite nu - sen slutade du läsa dem! Det är ju nästan värre! :eek:
Points. Revoked. :rage:

Jag har läst, t o m en hur häxserien. Vi har en bunt här hemma. :D
 
@Monstermom Jag blir lite sugen på att läsa dessa böcker. Älskar fantasy :love:
Men är det för vuxna eller för barn?

De flesta är för vuxna, några är ungdomsböcker (Tiffany Aching-böckerna tex) - men alla är bra! :D

Postar den här igen... :angel:
the-discworld-reading-order-guide-20.jpg
 
@Monstermom Jag blir lite sugen på att läsa dessa böcker. Älskar fantasy :love:
Men är det för vuxna eller för barn?
Älskar även scifi. När jag förkortar Quarter4ever till Q så är det en flirt med Star Trek The Next Generation. En gudliknade roll som kan böja tid och annat smått och gott. Liiiiite ond men är längst innerst en riktigt softis.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 375
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 986
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 224
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp