Pålbankare Kock, för Gullefjun kan det inte vara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pålbankare Kock, för Gullefjun kan det inte vara.
Det är poängen, de flesta män i Lancre är döpta efter ett yrke men jobbar med något annat medan kvinnorna ofta är döpta efter dygder (och är i sin tur odygdiga ) - utom Bestiality och hans bröder, som är döpta efter synder.
Jag har absolut inga invändningar mot att hon ska ha det som namn, med stora bokstäver och allt!
Jag tyckte bara det var väldigt ulvigt av dig att inte läsa vad jag skrev/avsiktligt feltolka min text!
(Obs, OT! Outar ingen roll! )
Men jag har till skilland från majoriteten i tråden faktiskt läst några.Så lätt kommer du inte undan det finns böcker om andra karaktärer
Du den där går jag inte på. Snusk, snusk och inget annat än snusk!!!Vad tror du jag har då, gissa vad mitt favoritgosedjur när jag var liten som sov med mig i sängen(Nej @Tora inget annat) hette?
Ledtråd: inte Hedinn.
Men jag har till skilland från majoriteten i tråden faktiskt läst några.
Men jag har till skilland från majoriteten i tråden faktiskt läst några.
Om du låter mig vinna så ska jag läsa ett par till, du får välja vilkaVilket du helt klart borde få extrapoäng för!
Har vi några poäng i den här leken...? Struntsamma, det är jag som är LL-gud så här får du en näve poäng!
Fast vääääääänta lite nu - sen slutade du läsa dem! Det är ju nästan värre!
Points. Revoked.
Vilket du helt klart borde få extrapoäng för!
Har vi några poäng i den här leken...? Struntsamma, det är jag som är LL-gud så här får du en näve poäng!
Fast vääääääänta lite nu - sen slutade du läsa dem! Det är ju nästan värre!
Points. Revoked.
Jag har läst, t o m en hur häxserien. Vi har en bunt här hemma.
Snälla läs inte, inte innan uppdateringen i vart fall..Ååååh, mina små lekisar är duktiga!
I alla fall några av dem...
Kan bli en blodig uppdatering imorgon om inte resten skärper sig!
Om det här är någon sorts tävlig så tror jag att jag läst två böcker om häxorna, nåt om flygande kvastar och nåt om någon örn(eller ja nån sortsfågel tror jag) och även Munstrum var med på ett hörn tror jag
Ååååh, mina små lekisar är duktiga!
I alla fall några av dem...
Kan bli en blodig uppdatering imorgon om inte resten skärper sig!
Härmed diskas glömmerallt, pga att det är okej att glömma allt oviktigt men inte okej att glömma Discworld.
Eeehm... jag har läst på baksidan på några av böckerna på biblioteket någon gång, gills det?
Ungdoms/vuxenböcker.@Monstermom Jag blir lite sugen på att läsa dessa böcker. Älskar fantasy
Men är det för vuxna eller för barn?
@Monstermom Jag blir lite sugen på att läsa dessa böcker. Älskar fantasy
Älskar även scifi. När jag förkortar Quarter4ever till Q så är det en flirt med Star Trek The Next Generation. En gudliknade roll som kan böja tid och annat smått och gott. Liiiiite ond men är längst innerst en riktigt softis.@Monstermom Jag blir lite sugen på att läsa dessa böcker. Älskar fantasy