Ja överlag är jag ändå nöjd med min häst. Hon är en liten
Har inget mer inbokat, och detta är på grannklubben så jag ville gärna passa på att vara med. Som det känns nu kommer jag nog hålla mig till träningstävlingar i stället för riktiga tävlingar i år, vi behöver den här inkörningsperioden tror jag för att allt ska falla på plats.
Ja det är faktiskt otroligt skönt att kunna åka själv. Hoppas den dagen kommer för dig med, det blir mycket enklare dåDen dagen jag kan lasta (med hjälp) och åka iväg och träna lr tävla utan att vara orolig att hästen inte kommer gå in i släpet, kommer jag vara nöjd , och om jag dessutom skulle kunna göra det själv skulle det vara helt underbart och jag skulle älska min häst för all framtid (vilket jag iof så klart redan gör men ändå ).
Jag menar bara, att DET ska du vara nöjd och stolt över!
Annars tycker jag att det är ett bra resultat att lyckas så bra på de premisser som du hade. Procenten är inget att gå efter egentligen, då alla domare dömer olika. Du ska bara jämföra procenten med de andra i klassen, om du vill jämföra.
Har du någon mer inbokad?
Har inget mer inbokat, och detta är på grannklubben så jag ville gärna passa på att vara med. Som det känns nu kommer jag nog hålla mig till träningstävlingar i stället för riktiga tävlingar i år, vi behöver den här inkörningsperioden tror jag för att allt ska falla på plats.