Dressyrsnackis nr 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag fick mina beställde varaor från MyOne i går :banana:
Det jag köpt evar tiger randiga boot, som jag sucktat efter sedan i höstas men tyckt varit för dyra och ett Sprengerbett för 50% Rea
Jag är fortfarande sur på dem men har hittat ett galet fint passier som jag nog köper istället. Tycker att det är dags att byta ut mitt hansbo som jag köpte begagnat för 200:-:angel:

Nej det satt aldrig riktigt bra. Var så jäkla tight även om jag hade på yttersta hålen. Vet inte om stubben är små i storlekarna för hon brukar kunna ha full.:confused:Jag sålde det för 2-3 år sedan. Mitt albionträns i storlek full är mycket rymligare. Vilket jäkla minne du har! :D

jag fick mina beställde varaor från MyOne i går :banana:
Det jag köpt evar tiger randiga boot, som jag sucktat efter sedan i höstas men tyckt varit för dyra och ett Sprengerbett för 50% Rea
Va i deras butik i dag. De hade flera OS träns och kandar till halva priset och massa Sprenget bett på 50%. Blev mkt sugen på ett träns men insåg att min halta häst inte behöver ännu ett OS träns. @remmis letade inte du ny nosgrimma? Nu kan du få ett helt träns för samma pris som en nosgrimma......

Va i deras butik i dag. De hade flera OS träns och kandar till halva priset och massa Sprenget bett på 50%. Blev mkt sugen på ett träns men insåg att min halta häst inte behöver ännu ett OS träns. @remmis letade inte du ny nosgrimma? Nu kan du få ett helt träns för samma pris som en nosgrimma......

hade de på halva priset i butik idag? De var ju slut online :o

Vilken ort?? :D

Hade vet ute för vaccination i veckan, han är dessutom specialutbildad på tänder och kollade mun och bett. 10,5 ska min häst ha tydligen! Mindre än jag använde på min B-ponny...
9,5-10,5 är vad jag haft på min C-ponnier och det verkar vara en vanlig storlek till C-ponnier så du har nog haft lite stora bett :)

De ringde från myone idag o skickar ett munchenkandar imorgon. Fast med svart nosgrimma. Jag är så glad!:banana:

Bra! Faktiskt inte mer än rätt då de skickat konfirmation till dig om att du skulle fått.

Jag var en av de som fick mail om att det var slutsålt och jag tyvärr inte skulle få något kandar. Det efter att jag tyckte 3 v var lite väl lång tid att inte höra av sig på och mailade dem.
Jag tycker det är otroligt oseriöst hanterat när man dessutom fortfarande säljer produkten till priset i butik..

Men.. Jag drog hastigt och lustigt dit och fick med mig både träns, kandar och ett täcke och jääättepåsen hundmat för mindre än kandaret går på normalt.
Så nu har jag Munchen träns och ett dito kandar som har lackad nosgrimma, båda svart/svart.
Så jag är glad!
Hoppas nu bara pålle inte har för liten skalle för OS-full! :S Jag vet ju faktiskt inte än. Han är ju mini-skalle..

9,5-10,5 är vad jag haft på min C-ponnier och det verkar vara en vanlig storlek till C-ponnier så du har nog haft lite stora bett :)
Tror jag med! Men när jag var igång på B-ponny för 15 år sen fanns det ju knappt mindre än 12,5 på bett, och rätt tjocka var de också. Sprenger var inte vanligt då, haha.

Bra! Faktiskt inte mer än rätt då de skickat konfirmation till dig om att du skulle fått.

Jag var en av de som fick mail om att det var slutsålt och jag tyvärr inte skulle få något kandar. Det efter att jag tyckte 3 v var lite väl lång tid att inte höra av sig på och mailade dem.
Jag tycker det är otroligt oseriöst hanterat när man dessutom fortfarande säljer produkten till priset i butik..

Men.. Jag drog hastigt och lustigt dit och fick med mig både träns, kandar och ett täcke och jääättepåsen hundmat för mindre än kandaret går på normalt.
Så nu har jag Munchen träns och ett dito kandar som har lackad nosgrimma, båda svart/svart.
Så jag är glad!
Hoppas nu bara pålle inte har för liten skalle för OS-full! :S Jag vet ju faktiskt inte än. Han är ju mini-skalle..

Fanns det rundsytt träns kvar i svart? Ska dit imorgon tänkte jag...

Fasen, hade velat ha ett Schumacherträns nu när de är såpass mycket billigare. Men alltså, jag vet ju inte hur det kommer se ut på hästfronten framöver, och jag har precis beställt en ny säng som kommer snart -så nej, måste nog lägga band på mig ( :cry::wtf:).

För övrigt är det återbesök imorgon och jag är skitnervös för vad de ska säga, även om jag har mina aningar -jag vill bara inte höra det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
33 34 35
Svar
681
· Visningar
45 943
Senast: Human
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
39 40 41
Svar
819
· Visningar
46 188
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 211
Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
28 641
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar