Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@feel Jadå! Det finns!
Catago CAP, Globus Ronja, Treadstone treadsport har en rundsydd modell, Döbert har flera, Dyón collection har ett utan pullback har jag för mig, Equipe har en, Pfiff's rundsydda. + Ännu fler säkert
Jag har precis fått orderbekräftelse o att de skickar kandaret inom kort!men jag tror inte det är sant förrän jag har det i handenJa, jag är lite rädd för det.
Åh, jag som viiiiill! :P
Jag har precis fått orderbekräftelse o att de skickar kandaret inom kort!men jag tror inte det är sant förrän jag har det i handen
Inte jag heller!
Beställde svart/vitt i storlek full.Beställde du också svart/svart i full?
Haha.. Hoppet steg liiite för mig när Hedwig fått bekräftelse. Har hunnit kolla mailen flera ggr sen dess.
Åh, det vore ju så kul!
Äger ingen egen men är bekant med dem från F&S . Har faktiskt funderat på att köpa en eftersom jag behöver jobba med stabiliteten i vristerna.Tänkte jag skulle inhandla en sådan, går ju på sådana pass och det är sjukt nyttigt. Framförallt för de delar av bålen jag märker att jag aldrig använder. En del övningar är plättlätta som ryttare och en del andra är totalt omöjliga.
Någon som äger en sådan?
https://www.google.se/search?q=core bosu&rlz=1C1AVSA_enSE437SE437&es_sm=122&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=dYy1VI2CMIWpyQP50oDoBg&ved=0CAYQ_AUoATgK
Fast jag hittar ingen sådan annons. Var hittade du den?Verkar kommit ut några nya OS kandar på säljsidor.. För BARA 3500 kr tror privatpersoner försöker tjäna pengar
Fast jag hittar ingen sådan annons. Var hittade du den?
Usch, imorgon somnar vårat 26 åriga arabsto in. Känns inte alls roligt just nu. Såna här stunder man funderar på varför man har häst. Sista starten gjorde hon förra året som 25 åring bland storhästar.
Usch, imorgon somnar vårat 26 åriga arabsto in. Känns inte alls roligt just nu. Såna här stunder man funderar på varför man har häst. Sista starten gjorde hon förra året som 25 åring bland storhästar.