Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch, imorgon somnar vårat 26 åriga arabsto in. Känns inte alls roligt just nu. Såna här stunder man funderar på varför man har häst. Sista starten gjorde hon förra året som 25 åring bland storhästar.
*Stor kram även om den inte når fram* Tänker på digTack ni, hon somnade in vid ca 11.30 idag
Åh vad jobbigt som alltid när man måste säga adjö till ngn fin djurvän eftersom det då är en själv som tagit beslutetTack ni, hon somnade in vid ca 11.30 idag
BeklagarTack ni, hon somnade in vid ca 11.30 idag
Ja mig lurade de helt uppenbart då de skickade en bekräftelse i tisdags att de skulle skicka min beställda vara men fick samma mail som dig igår. Otroligt oseriöst och jag har också ifrågasatt det.Fick besked idag att jag inre hörde till de lyckliga som lyckades köpa ett Munchenkandar. Funderar istället på ett Schockemöhle. Helsinki eller Extreme Rembrandt.
Men så fräckt!Ja mig lurade de helt uppenbart då de skickade en bekräftelse i tisdags att de skulle skicka min beställda vara men fick samma mail som dig igår. Otroligt oseriöst och jag har också ifrågasatt det.
Ja mig lurade de helt uppenbart då de skickade en bekräftelse i tisdags att de skulle skicka min beställda vara men fick samma mail som dig igår. Otroligt oseriöst och jag har också ifrågasatt det.