@Deimion Blir så nyfiken på vad du jobbar med? Det är inte så att du är modell?
Jo, det stämmer bra det! Är med i CITY models i Paris, om man får göra lite reklam för sig själv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Deimion Blir så nyfiken på vad du jobbar med? Det är inte så att du är modell?
Men, oj, tack snälla du!@Deimion Ah men kunde väl tro det, lång och snygg liksom!
@remmis vart står ni nu?Grattis till er som hittar gårdar..
Jag och min man har sökt efter lämpligt objekt i ca 3år.
Hittar i land intressanta objekt, Budat på ett fåtal. Och i dagsläget finns inget som ens är intressant till försäljning....
Vill så gärna ha hästarna hemma, och självklart skaffa några till, men just nu får jag nöja mig med att vi flyttat till ett nytt stall, efter 4år på förra stället.
Åh, nu är min älskade häst på plats och har blivit skåning! Han flyttade i lördags!
Lastningen gick på ca 3 minuter !
Och sen märkte jag inte av honom på hela den 2,5 timma långa resan. Han stod som en ljus och rörde inte en fena. Väl framme var han lugn i transporten men nyfiken på omgivningen. Stod snällt ensam inne i stallet i några timmar innan de andra hästarna kom in från hagen och sa inte ett knyst.
På söndagen red jag honom i ridhuset och han var pigg och framåt men supersnäll.
Så himla underbart att äntligen fått tillbaka honom! Har haft honom utlånad till min underbara vän hela oktober. Och jag längtar till stallet hela tiden och kan typ inte tänka på något annat än min underbara häst !!
Lycka !!
Åh, nu är min älskade häst på plats och har blivit skåning! Han flyttade i lördags!
Lastningen gick på ca 3 minuter !
Och sen märkte jag inte av honom på hela den 2,5 timma långa resan. Han stod som en ljus och rörde inte en fena. Väl framme var han lugn i transporten men nyfiken på omgivningen. Stod snällt ensam inne i stallet i några timmar innan de andra hästarna kom in från hagen och sa inte ett knyst.
På söndagen red jag honom i ridhuset och han var pigg och framåt men supersnäll.
Så himla underbart att äntligen fått tillbaka honom! Har haft honom utlånad till min underbara vän hela oktober. Och jag längtar till stallet hela tiden och kan typ inte tänka på något annat än min underbara häst !!
Lycka !!
Jepp, visst är han det :-) jisses vad tiden går! Det var ett tag sen den tråden var aktiv.Visst är din också en 05:a? Har för mig att vi hängde i 05-tråden för många år sedan? Vart i Skåne har du flyttat?
nu är jag väl lite OT, för det är inte så jättedressyrigt. Men ja - det handlar om grunden till att jag dressyrar i alla fall
Igår fick jag bara ett infall att söka lite på min gamla ponny, en sån där überfantastisk ponny ni vet som man kan lita på i alla väder, riktig läromästare som lärt en rida, första tävlingsponnyn och ja, allt sånt där.
Jag har inte haft kontakt med den vi sålde henne till på många år -men igår så hittade jag en mailadress och slängde iväg ett mail. Undrade mest om ponnyn fortfarande var vid liv (25 år iår...).
Fick svar nu på morgonen -och ponnyn tas bort IDAG.
Lite kusligt sådär.
Hon skulle höra av sig igen om ett par dagar när allt lugnat ner sig, och ska då berätta om ponnyns barn och barnbarn hon fått hos dem. Jätteroligt att höra om. Men nu är jag lite lipig här på jobbet....
Hursomhelst. RIP finaste tant Gul.
(lånade en bild från google -har ingen digital på henne).
nu är jag väl lite OT, för det är inte så jättedressyrigt. Men ja - det handlar om grunden till att jag dressyrar i alla fall
Igår fick jag bara ett infall att söka lite på min gamla ponny, en sån där überfantastisk ponny ni vet som man kan lita på i alla väder, riktig läromästare som lärt en rida, första tävlingsponnyn och ja, allt sånt där.
Jag har inte haft kontakt med den vi sålde henne till på många år -men igår så hittade jag en mailadress och slängde iväg ett mail. Undrade mest om ponnyn fortfarande var vid liv (25 år iår...).
Fick svar nu på morgonen -och ponnyn tas bort IDAG.
Lite kusligt sådär.
Hon skulle höra av sig igen om ett par dagar när allt lugnat ner sig, och ska då berätta om ponnyns barn och barnbarn hon fått hos dem. Jätteroligt att höra om. Men nu är jag lite lipig här på jobbet....
Hursomhelst. RIP finaste tant Gul.
(lånade en bild från google -har ingen digital på henne).
Eftersom man måste skicka till Danmark blir det ganska dyrt, jag tror att jag fick betala 650 kr för frakt med posten. Och 1800 för bomvidgning (som iof verkar ha uteblivit ) .Hade O från I*****s här i onsdags och kolla båda sadlarna. De ligger nu båda i lite bakvikt och behöver breddas. Rider ju inte gärna barbacka på den här damen och de sadlar jag lånat dissade O direkt så han fick med sig dressyrsadeln och så får jag skicka ner hoppsadeln sedan. Vågade inte fråga vad det skulle kosta..