Håller med! Tråden har verkligen gjort det ännu roligareSuperkul OS och har varit kul att kolla "ihop med er" i brist på nån kunnig hemma att bolla med! (Sambon får också stå ut lite..)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med! Tråden har verkligen gjort det ännu roligareSuperkul OS och har varit kul att kolla "ihop med er" i brist på nån kunnig hemma att bolla med! (Sambon får också stå ut lite..)
Vi borde göra om det med fälttävlansdressyren?!Håller med! Tråden har verkligen gjort det ännu roligare
Vi kan väl fortsätta i denna tråd på fredag?Vi borde göra om det med fälttävlansdressyren?!
Samma här! Så blödigTårarna bara sprutar här hemma! Sååå välförtjänt pall!
Det är en dealVi borde göra om det med fälttävlansdressyren?!
Jag vet. Har aldrig förstått hans storhet.Det är ju inget ovanligt för Gals hästar. Totilas ryggverksamhet då Gal red honom kan närmast beskrivas som ickeexisterande
Bortsett från att jag inte tänker börja titta 01:30Vi borde göra om det med fälttävlansdressyren?!
Kort fikapaus emellanVi kan väl fortsätta i denna tråd på fredag?
Eller hur! Så enormt kort i formen och mkt sprattel mest. Det är ju ett skämt att han kom så högt upp i prislistan idag, hästen såg trött ut och inte tillräckligt stark för tre dagars tuff tävling i den värmen.Jättefin final! Så glad att alla på pallen står för så fin ridning. Gal måste ju någon sluta ge poäng snart.
Inte jag heller (och fy vad skit jag fick för det när han var som störst)Jag vet. Har aldrig förstått hans storhet.
Jag gillade inte Parzival heller. Det var inte poppisInte jag heller (och fy vad skit jag fick för det när han var som störst)
Alltså jag kan nog tycka att man borde vara lite mer uppdaterad när man får uppdraget som expertkommentator. Han sa ju också att han inte visste hur gammal Gio var t ex. Men kolla i dina papper då!Heja Markne, bra om du kan lägga det svåra namnet Jessica på minnet ahah.
Själva upplägget var väl dock att Markne skulle komma med expertkommentarerna och Henrik sköter faktan. Så att han inte vet är väl inte så anmärkningsvärt. Fanns annat att anmärka på, men jag brydde mig inte så värstAlltså jag kan nog tycka att man borde vara lite mer uppdaterad när man får uppdraget som expertkommentator. Han sa ju också att han inte visste hur gammal Gio var t ex. Men kolla i dina papper då!
Det vanliga upplägget är att kommentatorn ska beskriva det som händer så att personerna som tittar kan hänga med utan att vara proffs. denne ska också guida i programmet (när svenskar startar tex) och förklara poängställning samt vad som krävs för olika placeringar för tillfälletSjälva upplägget var väl dock att Markne skulle komma med expertkommentarerna och Henrik sköter faktan. Så att han inte vet är väl inte så anmärkningsvärt. Fanns annat att anmärka på, men jag brydde mig inte så värst
Mkt nöjd med prispall och bedömningar i stort, spännande tävling och härligt med individuell medalj också till Charlotte och Gio! Hoppet om den moderna tävlingsdressyrens framtid lever än!