Det är nog styrkan som inte riktigt är där än.Jag är inte så förtjust i Gio. För kort i formen. Bakom lod alldeles för mycket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är nog styrkan som inte riktigt är där än.Jag är inte så förtjust i Gio. För kort i formen. Bakom lod alldeles för mycket.
Alltså jag kan nog tycka att man borde vara lite mer uppdaterad när man får uppdraget som expertkommentator. Han sa ju också att han inte visste hur gammal Gio var t ex. Men kolla i dina papper då!
Fast de babblade ju helt galet. Sa att det var Dantes sista os för att han är för gammal om tre år. Eh, han är 17 då, det är Bella Rose nu...Visst kan man kanske tycka det, men vi vet ju inte hur mycket tid/betalt han fått till förberedelser, och att han inte har koll på det utan det är ju inte så förvånande.
Det är ju en annan sak, då tänker de ju inte, om det inte är så att de vet att han ska pensioneras men då borde de ju säga nått.Fast de babblade ju helt galet. Sa att det var Dantes sista os för att han är för gammal om tre år. Eh, han är 17 då, det är Bella Rose nu...
Jag är så krass att jag tänker att Pether är precis sådär arrogant och oengagerad som han låter. Man får uppfattningen att han inte bryr sig.Det är ju en annan sak, då tänker de ju inte, om det inte är så att de vet att han ska pensioneras men då borde de ju säga nått.
Jag tänkte mer på att han inte verkar ha pluggat innan direkt vilket jag också reagerat över men sen tänkt att Discovery kanske får vad de betalar för.
Den uppfattningen har jag också om honom, inte bara som kommentator.Jag är så krass att jag tänker att Pether är precis sådär arrogant och oengagerad som han låter. Man får uppfattningen att han inte bryr sig.
Jag sitter precis och tittar själv, verkar som att musiken bara fanns med i Eurosport-sändningen med arenaljud eller engelska kommentatorer.. Men den sändningen går icke att se i efterhandJag försöker se Therese ritt med musik, men hittar bara det där det är fel ljud
Vänta nu... nu när det inte verkar gå att hitta engelska kommentatorer i efterhand (till exempel till dagens final)... Betyder det att man behöver titta på all fälttävlan live mitt i nätterna
Haha härlig helg ändåMin plan är att lägga mig tidigt, sova några timmar och sen gå upp och se så mycket jag orkar.
Ska jobba som funktionär på våra hopptävlingar hela helgen
Hästar dygnet runt
Och vad jag förstod på Schneiders Instagram (jag är inte helt flytande på tyska) så var det Showtimes sista också.Det står på Eurodressage idag att OS var Bella Roses sista tävling, så henne får vi definitivt inte se på EM.
Det är ju inget ovanligt för Gals hästar. Totilas ryggverksamhet då Gal red honom kan närmast beskrivas som ickeexisterande
Haha jag bangade faktiskt men skulle fortsätta 10.30 va?Nån som är vaken?
Ändå hyllas han överallt. Även här. Förstår inte det.
De har väl en överdomarpanel som kan korrigera i efterhand i den rena dressyren? Inte helt smärtfritt tror jag - har för mig att Eric Lette hoppade av eftersom det var lite gnissel när de korrigerade. Tror den tillsattes efter dramat i Hongkong 2008 när Haya avsatte hela domarkåren eftersom de dömde Isabell till medalj trots att hästen stod på bakbenen i piaffen. Efter det så har det ju blivit bättre...Nu sa dem på fälttävlansdressyren att om det skiljer för mycket i poäng mellan domarna i bytena har ryttarna rätt till en review av kamerabilderna för att ev få korrigering. Tänk om VAR tar sig in i vanliga dressyren också, vilket kaos det skulle kunna bli
Jasså? Det hade jag ingen aning om!De har väl en överdomarpanel som kan korrigera i efterhand i den rena dressyren? Inte helt smärtfritt tror jag - har för mig att Eric Lette hoppade av eftersom det var lite gnissel när de korrigerade. Tror den tillsattes efter dramat i Hongkong 2008 när Haya avsatte hela domarkåren eftersom de dömde Isabell till medalj trots att hästen stod på bakbenen i piaffen. Efter det så har det ju blivit bättre...
Nu sa dem på fälttävlansdressyren att om det skiljer för mycket i poäng mellan domarna i bytena har ryttarna rätt till en review av kamerabilderna för att ev få korrigering. Tänk om VAR tar sig in i vanliga dressyren också, vilket kaos det skulle kunna bli