Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är så trött på att se långa män på spända sprattliga hästar Vart är harmonin och samspelet?Hade nog passat bättre Gal är i längsta laget
Beethovens nionde symfoni. Finns svensk text med månaderna.Musiken Isabell har i traven, känner så väl igen den men kan inte komma på varifrån. Någon som kan hjälpa?
De är kort klippta. Nästan rakade..Va rosa endel av hästarna är på sina vita ben?
Nyrakade till extremt kort päls.Va rosa endel av hästarna är på sina vita ben?
Jag menade alltså inte bara idag utan i allmänhet De har suttit rätt bekvämt på medaljplatser i lag ganska så länge. Kanske dags för förnyelse. Som framlidna Wim Ernes brukade säga. Det svåra är inte att ta sig till toppen utan att stanna där. Det är ju typ fem år sedan han dog och man har ju inte hittat en vettig ersättare att ta över lag Holland.Sverige saknade ju Kittel så vi hade ju sannolikt haft lite bättre poäng med honom med, men vi är ju inte bättre än så. Det känns bra att holländarnas hårda ridning inte ger utdelning idag.
160 cm googlade jag mig till häromdagen.Hur hög är Gio?
Tack! Googlade och det är ju Europas "nationalsång", det var därifrån jag kände igen den.Beethovens nionde symfoni. Finns svensk text med månaderna.