Snurrfian
Moderator
Ja nu börjar den med farlig hastighet närma sig bebyggelse...Jag har också följt det därDe hade väl evakuerat några nu och flera är på stand by.
Nej, nu behöver vi regn- och isdrakar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja nu börjar den med farlig hastighet närma sig bebyggelse...Jag har också följt det därDe hade väl evakuerat några nu och flera är på stand by.
Nej, nu behöver vi regn- och isdrakar!
Inget konstigt med det, motion på arbetsplatsen borgar för mer effektiva medarbetare.Gaffel ja, men vad med datorskärmen, printern, lien, kniven och motorsågen som bara "råkade" hamna i huvudet på kollegorna då? VAVAVAVA?
Inget konstigt med det, motion på arbetsplatsen borgar för mer effektiva medarbetare.
Har du jagat dem med skoter någon gång?![]()
Nä, deras skotrar är mkt bättre än den jag kan få tag på... Däremot har jag vält en skoter över min bror en gångHar du jagat dem med skoter någon gång?![]()
Skoter? Där uppe i norr är ju avstånden så långa mellan folk att de får ha jaktplan om de skal ta en fika hos grannen och sedan hinna hem igen innan dygnet är slut![]()
Nä, deras skotrar är mkt bättre än den jag kan få tag på... Däremot har jag vält en skoter över min bror en gång![]()
Nu ska vi inte vara sådana, du vet väl att 20 mil är nästgårds i Norrland?!![]()
Sällan har väl ett regn varit så efterlängtat som det som kommer nu! Men det hade gjort min morgon lite bättre om jag hade tänkt på det igår kväll och tagit in den rena tvätten istället för att låta den hänga kvar ute. Nu fick jag kasta mig ut och ta in den i hällregn och så hänga upp allt igen i källaren...Men spelar roll, gör regnet så det blir hejd på elden så kan jag dansa regndans hela dagen!
Fjomp regn, så fort jag hade fått in tvätten så slutade det och nu skiner solen igen...Regnet gjorde ingen nytta härFör lite och det är fortfarande varmt så nu är det som en våt filt ute
Det verkar som om det börjar blåsa upp lite så jag hoppas det håller i sig, annars blir det en outhärdlig dag.
Vad har du sniffat/rökt och har du kvar något till mig?
Tror du verkligen att jag håller på med sånt??Vad har du sniffat/rökt och har du kvar något till mig?
Jag har ett vagt minne av den, men jag förtränger mycket eftersom rösterna i mitt huvud inte tycker om influenser utifrån.@Barret har du missat berättelsen om den blå micron?