Nää vi är iallafall två stycken som håller liv i tråden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner mig sjukt splittrad idag... Hjälp! Kan jag vara bitter och förkrossad samtidigt som jag är fnittrig och flamsig?
Tänk om jag blir lessen i ögat då!!
Jag ogillar skarpt sekundregeln!
Vad taskigt mot den lilla draken, den var ju jättesöt!
Självklart kan du det. Vi norrbottningar har lång erfarenhet av dessa komplicerade känslor eftersom vi dränker vår naturliga bitterhet med alkohol som därmed gör oss "glada". Det finns inget bättre mot bitterhet än att skratta åt den.Jag känner mig sjukt splittrad idag... Hjälp! Kan jag vara bitter och förkrossad samtidigt som jag är fnittrig och flamsig?
Självklart kan du det. Vi norrbottningar har lång erfarenhet av dessa komplicerade känslor eftersom vi dränker vår naturliga bitterhet med alkohol som därmed gör oss "glada". Det finns inget bättre mot bitterhet än att skratta åt den.
Och förresten,
En annan inledde dagen med att brottas med liten prick... två gånger, då hon startat destilleri i sina öron och därför måste få örondroppar fyra gånger per dag (öronrengöring direkt på morgonen, minst 30 min senare Aurizon, lunchtid Betnovat och sedan på kvällen Aurizon igen...)
Förklarar em hel del..
Dumma storföretagande NarvalarFörbaskade storföretag
Dumma storföretagande Narvalar