Sådär säger du bara för att du inte talade om var saften finns! @OutOfService
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
God morgon... Jag fick åtminstone sova till halv åtta!
God morgon... Jag fick åtminstone sova till halv åtta!
@stjarnhimmel verkar visst vara på strejk och Buke klarar sig inte utan sin Drak-och-enhörningstråd så här länge
Så, jag dubbar mig själv "Riddaren vid det hörniga bordet" och startar en ny tråd jag!
När folk har tröttnat på Drak och enhörningstrådarna har jag nästa tråddiskussion redan planerad.. Hehe... Dröttningen av flams..
Tröttmössa af Fflams tycker jag
Tröttmössa af Fflams tycker jag
I det här fallet var det inte barnen som väckte mig heller, det var pälsmonstret som går under namnet "Pucko" som kom på att han nog kanske behövde gå ut... Pinka ungefär en droppe och så kom han in flamsande och ville ha godis... Så egentligen var han nog bara godissugen...Sovmorgon!
Jag har inga BARN som stör men ett jobb...ett JOBB! Som hindrar mig från att sova till typ tio.. normaltillståndet..
Kom på... Nästa tråd kan ju heta Tröttmössetråden
Bildgoogling "Sleepy dragon" och "Sleepy unicorn"Men vart hittar ni alla söta bilder? Var inte killen jag tänkte på i första hand.
Kl. 05.19!!!! - gå och lägg dig igenJag fryser, jag är SÅ less på det här! Det är ju för sjutton sommar!
@Scata: Kan du inte fixa en sådan här och skicka den hit:
U and Me sister .Jag är en mycket elak mamma som inte tillåter telefonen och surfplattor i rummet vid sovdags...
OMGGodmorgon på er.
Själv vaknade jag och såg ut som en korsning av dessa två:
och den här: