Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter att ha läst ikapp tråden så känner jag mig lite såhär
aG9m7MK_460sa_v1.gif

Misstänker att det är @Mammas & @Barret som är med mig på bilden. Har lite oklara minnen till den kvällen ;)

@Jeps Jag tror du behöver choklad, det brukar fungera på sån där underläpp! ;)

Alltså de där drakarna, hur går det @Scata med era förhandlingar? Jag håller på att frysa ihjäl, man ska inte behöva vinterjacka i slutet av juni!!
@stjarnhimmel jag tycker att även du har lite ansvar här, det var du som drog igång det här med drakarna så de har förstått att de är viktiga och nu håller de på och visa sin makt, jag tycker att du faktiskt får lov att göra något åt situationen!!

@Jeps Jag tror du behöver choklad, det brukar fungera på sån där underläpp! ;)

Alltså de där drakarna, hur går det @Scata med era förhandlingar? Jag håller på att frysa ihjäl, man ska inte behöva vinterjacka i slutet av juni!!
@stjarnhimmel jag tycker att även du har lite ansvar här, det var du som drog igång det här med drakarna så de har förstått att de är viktiga och nu håller de på och visa sin makt, jag tycker att du faktiskt får lov att göra något åt situationen!!
Choklad måste vara världens bästa meducin.

Tycker också att @Scata och @stjarnhimmel får ta och reda upp det här. Nu börjar min semester och jag vill inte ha långkalsonger nåt mer.

Det sitter i attityden vet du :angel:
Jag har ju alltid sagt att jag är söt som socker så då borde söta saker dras till mig :)

Det hänger nog lite på vad man brukar googla efter. ;)
Fast... då skulle mina inlägg vara mer NSFW...

För övrigt... Sökning på "Snow Long Johns gav lite spännande resultat. Här är ett:

ft_thermal3.png

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 853
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama