Görujunte!
Jooo jag drömmer mardrömmar varje natt numera! sover med ett öga öppet osv...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Görujunte!
Fast alltså, du skulle ju ge mig adressen till balkongen juH!!!Försök inte! Jag sa ju att den står ute på min balkong..så skyll inte på mig!
Blivit inkilad?
Jooo jag drömmer mardrömmar varje natt numera! sover med ett öga öppet osv...
Meh, varför fick du söta saker när jag fick värsta halvmordiska låten? Fusk!
Det hänger nog lite på vad man brukar googla efter.Meh, varför fick du söta saker när jag fick värsta halvmordiska låten? Fusk!
Det sitter i attityden vet du
Det hänger nog lite på vad man brukar googla efter.
Choklad måste vara världens bästa meducin.@Jeps Jag tror du behöver choklad, det brukar fungera på sån där underläpp!
Alltså de där drakarna, hur går det @Scata med era förhandlingar? Jag håller på att frysa ihjäl, man ska inte behöva vinterjacka i slutet av juni!!
@stjarnhimmel jag tycker att även du har lite ansvar här, det var du som drog igång det här med drakarna så de har förstått att de är viktiga och nu håller de på och visa sin makt, jag tycker att du faktiskt får lov att göra något åt situationen!!
Jag har ju alltid sagt att jag är söt som socker så då borde söta saker dras till migDet sitter i attityden vet du
Fast... då skulle mina inlägg vara mer NSFW...Det hänger nog lite på vad man brukar googla efter.