Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jävla latmaskar, ni kan väl skriva inlägg istället för att bara bildgoogla!
Frågar du oss om pollen eller förkylning?!?
Jag tror att du har en ovanlig form av atypiskt lokalt förekommande nasal hepatit Ö.Lättare och lättare, allt kan inte vara lätt här i livet, det måste vara lite elände, lera och skit för att man ska uppskatta allt det god!
Vill ni tippa om det är en förkylning jag har eller om det är något nytt eländigt pollen som ställer till det?
För er med minivarianten av arten BARN kommer här en (lång) guide som kan vara nyttig att hänga upp på väggen där hemma.
Själv tyckte jag guiden var fel... Borde varit tvärtom...Ajdå, jag har visst gjort fel hela tiden!
Böldpest är ju min grej. @Snurrfian får faktiskt hitta sin egen sjukdom.Jag sällar mig till de som tror att du har böldpest!
Alltså den där buren tyckte jag var en bra ide.Ajdå, jag har visst gjort fel hela tiden!
Böldpest är ju min grej. @Snurrfian får faktiskt hitta sin egen sjukdom.
Själv tyckte jag guiden var fel... Borde varit tvärtom...
Alltså katter gillar mig, så nej där tror jag att du har fel som vanligt...Då tycker jag vi säger att hon har kattpest
Jag tror att det var ironi, jag har då alltid gjort tvärtom och det har fungerat bra! Buren är toppen och kommer de från BVC så är det bara att säga att det är hundens och kommer djurskyddsinspektörerna så säger man bara att det är barnets! Och i verkligheten är det jag som lägger mig där för att få vara ifred...Själv tyckte jag guiden var fel... Borde varit tvärtom...
Alltså katter gillar mig, så nej där tror jag att du har fel som vanligt...
@ullo Ni gör ju inget annat än googlar så ni kan väl göra det åt mig? En annan har ju fullt upp med att åka och fika, prata med folk, gå en sväng med hundarna, pyssla lite i trädgården och så åka bort och äta ikväll...