Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lättare och lättare, allt kan inte vara lätt här i livet, det måste vara lite elände, lera och skit för att man ska uppskatta allt det god! :idea:

Vill ni tippa om det är en förkylning jag har eller om det är något nytt eländigt pollen som ställer till det? :wtf:

Frågar du oss om pollen eller förkylning?!? :confused: :cautious:

keep-calm-and-just-fucking-google-it-3.png

Då tycker jag vi säger att hon har kattpest :up:
:confused: Alltså katter gillar mig, så nej där tror jag att du har fel som vanligt...

@ullo Ni gör ju inget annat än googlar så ni kan väl göra det åt mig? En annan har ju fullt upp med att åka och fika, prata med folk, gå en sväng med hundarna, pyssla lite i trädgården och så åka bort och äta ikväll... :angel:

Själv tyckte jag guiden var fel... Borde varit tvärtom...
Jag tror att det var ironi, jag har då alltid gjort tvärtom och det har fungerat bra! :up: Buren är toppen och kommer de från BVC så är det bara att säga att det är hundens och kommer djurskyddsinspektörerna så säger man bara att det är barnets! Och i verkligheten är det jag som lägger mig där för att få vara ifred... :idea:

:confused: Alltså katter gillar mig, så nej där tror jag att du har fel som vanligt...

@ullo Ni gör ju inget annat än googlar så ni kan väl göra det åt mig? En annan har ju fullt upp med att åka och fika, prata med folk, gå en sväng med hundarna, pyssla lite i trädgården och så åka bort och äta ikväll... :angel:

Jag har aldrig fel, det är faktiskt kattpesten du har!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 853
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama