Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har varit borta och ätit med lite folk, jag körde snällt så jag har druckit ramlösa... ;) Gick en sväng på stan där det var cityfestival och köpte godis med barnen. Väl hemma hörde vi en katt som skrek och skrek och jag tänkte att det var en stackare som hade blivit påkörd och behövde omsorg, men det var "bara" kompisens svärmors katt som hade följt med dem häråt i onsdags och nu inte hittade hem... Jag gick tag på honom efter lite lockande och stoppade in honom i en hundbur och kompisen kom och hämtade gaphalsen, det verkade inte vara något större fel på honom men han kommer nog aldrig mer fram till mig som tryckte in honom i en bur och täckte över med handdukar för att han skulle lugna ner sig. ;)

Men alltså vad göööör ni?! Sover ni eller har ni bara övergett tråden för något helt oväsentligt ute i den stora fantasivärlden utanför buke?

@Mammas @Jannice @Mia_R @Barret @athena_arabians och sen tog hjärnkapaciteten slut.
Jag har byggt utställning, ringtränat stor prick, miljötränat liten prick, packat utställningsväska, badat stor prick, satt hårfärg i mina ögon (och mitt hår som nu återigen är härligt signalrött, vilket ena ögat nästan också är) och velat mellan tre olika utstyrslar för morgondagens hundutställning (jag kommer ändå ångra mitt val en sisådär fjorton gånger imorgon men då är det redan för sent, tack och lov). Däremellan har jag köpt pizza, tankat bilen, packat upp utställningsburen samt rastat båda prickarna fler gånger än jag kan räkna till. Och just ja, jag har även försökt undvika att bli fälld när prickarna har kört sina brottningsmaraton och jaktsprinter genom min enormt rymliga etta på 41 kvm.

Men alltså vad göööör ni?! Sover ni eller har ni bara övergett tråden för något helt oväsentligt ute i den stora fantasivärlden utanför buke?

@Mammas @Jannice @Mia_R @Barret @athena_arabians och sen tog hjärnkapaciteten slut.

Jag har ju deklarerat laga förfall, jag har ju inkilaren här! Jag är totalt upptagen med att slita sönder säng, sängkläder, madrass, kökssoffan, stolarna och sofforna! Fattar ni inte hur JOBBIGT det är att nuppa överallt, jag är helt slut!

:p :cool:

Du kan få mitt. Det är i vägen och det är lättare att tvätta motvillig hund i duschen.

Säg inte att du misshandlar korvarna genom att spruta vatten på dem och sedan tvåla till dem :eek:

ALLA vet ju att den perfekta prickigkorv och HUND lukten kommer från alla roliga stinkande grejer som ligger ute i NATUREN som man (kvinna, hen, hund, katt) kan rulla och gnida sig i:cautious:

Senast ändrad:
Om
images

inte vill ha badkaret, kan du skicka det till mig med prickigkorvexpressen:up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 853
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama