Fast alltså, du skulle ju ge mig adressen till balkongen juH!!!
Men nånting får du väl göra själv!! Du kanske tycker att jag ska sno saften från mig själv och leverera till dig också?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast alltså, du skulle ju ge mig adressen till balkongen juH!!!
Moahahahhaha!
När jag sökte på "sleep with one eye open" för att få uppslag till min nästa mobbningssession så dök den här videon upp:
Jag har byggt utställning, ringtränat stor prick, miljötränat liten prick, packat utställningsväska, badat stor prick, satt hårfärg i mina ögon (och mitt hår som nu återigen är härligt signalrött, vilket ena ögat nästan också är) och velat mellan tre olika utstyrslar för morgondagens hundutställning (jag kommer ändå ångra mitt val en sisådär fjorton gånger imorgon men då är det redan för sent, tack och lov). Däremellan har jag köpt pizza, tankat bilen, packat upp utställningsburen samt rastat båda prickarna fler gånger än jag kan räkna till. Och just ja, jag har även försökt undvika att bli fälld när prickarna har kört sina brottningsmaraton och jaktsprinter genom min enormt rymliga etta på 41 kvm.Men alltså vad göööör ni?! Sover ni eller har ni bara övergett tråden för något helt oväsentligt ute i den stora fantasivärlden utanför buke?
@Mammas @Jannice @Mia_R @Barret @athena_arabians och sen tog hjärnkapaciteten slut.
Och det var naturligtvis viktigare förstår jag....
Var det till mig?
Svar: JA.. Skumbad var viktigare än ALLT annat idag!
Var det till mig?
Svar: JA.. Skumbad var viktigare än ALLT annat idag!
Du kan få mitt. Det är i vägen och det är lättare att tvätta motvillig hund i duschen.Ja det var till dig, ber om ursäkt för min otydlighet!
Jag har inget badkar längre.. så jag är nog lite bitter bara
Ja det var till dig, ber om ursäkt för min otydlighet!
Jag har inget badkar längre.. så jag är nog lite bitter bara
Men alltså vad göööör ni?! Sover ni eller har ni bara övergett tråden för något helt oväsentligt ute i den stora fantasivärlden utanför buke?
@Mammas @Jannice @Mia_R @Barret @athena_arabians och sen tog hjärnkapaciteten slut.
Lättare och lättare, allt kan inte vara lätt här i livet, det måste vara lite elände, lera och skit för att man ska uppskatta allt det god!
Vill ni tippa om det är en förkylning jag har eller om det är något nytt eländigt pollen som ställer till det?
Men alltså vad göööör ni?! Sover ni eller har ni bara övergett tråden för något helt oväsentligt ute i den stora fantasivärlden utanför buke?
Jag har ju deklarerat laga förfall, jag har ju inkilaren här! Jag är totalt upptagen med att slita sönder säng, sängkläder, madrass, kökssoffan, stolarna och sofforna! Fattar ni inte hur JOBBIGT det är att nuppa överallt, jag är helt slut!
Du kan få mitt. Det är i vägen och det är lättare att tvätta motvillig hund i duschen.