Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har byggt utställning, ringtränat stor prick, miljötränat liten prick, packat utställningsväska, badat stor prick, satt hårfärg i mina ögon (och mitt hår som nu återigen är härligt signalrött, vilket ena ögat nästan också är) och velat mellan tre olika utstyrslar för morgondagens hundutställning (jag kommer ändå ångra mitt val en sisådär fjorton gånger imorgon men då är det redan för sent, tack och lov). Däremellan har jag köpt pizza, tankat bilen, packat upp utställningsburen samt rastat båda prickarna fler gånger än jag kan räkna till. Och just ja, jag har även försökt undvika att bli fälld när prickarna har kört sina brottningsmaraton och jaktsprinter genom min enormt rymliga etta på 41 kvm.

Kom ihåg: Det är KORVEN som ska bedömas, inte du, så för vad domare och åskådare behagar kan du lika gärna gå näck, ingen kommer att märka det ändå:p

Då får du prova även för oss som inte är där (= ett glas för varje person, så även vi får känna på hur den smakar:)) :D

Drick inget för mig bara! Jag är inte tillräckligt tuff för att dricka whiskey, tillräckligt vuxen för att dricka öl, tillräceller ens tillräckligt sofistikerad för att dricka vin. Likör, drinkar och cider, det är mina grejjer det!

Fast @Scata är ju bara ute och flaksar för eget nöjes skuld, inte konstigt att hennes värmedrakar är ouppfostrade med sådan matte:cautious: Kanske skulle rapportera henne till DrakOmbudsHenen för för lite umgänge med sina drakar? :confused:
Meh - drakarna strejkar ju för att NI var så bråkiga med temperaturen :rage:. Nu är dom kinkiga bara för det :mad:.
Inte får man hjälp med förhandlingen heller :arghh:.

Jag har ju t.o.m bjudit dom på Tequila... alltså är jag en BRA matte :devil:.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 853
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama