Bättre med detta? 3 min in i klippet är det (borde starta därifrån... EDIT, men det gör det inte...)
Älskar de där små personligheterna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bättre med detta? 3 min in i klippet är det (borde starta därifrån... EDIT, men det gör det inte...)
Men regn är bra. Dels växer man och dels slipper man duscha när man kommer hem... om man kommit ihåg schampot...
Då har hela min familj varit för lite i regn. Korta och duschar mkt
Åh nu tyckte jag genast om dig lite igen! Thats my kind of girl
Jag skulle behöva gå ut och ta hand om hästarna men det regnar ju så förbaskat ute!
Så jag Bukar lite och hoppas på att det ger med sig om en stund så jag kan ge mig ut utan att drunkna
Meeeen tvåla in dig bara så fixar du ju kvällsduschen samtidigt som du tittar till totoserna
Förresten så är runt 165 en alldelea utmärkt längd, jag är 166 och når det mesta men behöver nästan aldrig ducka när jag ska under saker! Perfekt juh
Jag är 160.. Precis lagom höjd över marken
Förresten så är runt 165 en alldelea utmärkt längd, jag är 166 och når det mesta men behöver nästan aldrig ducka när jag ska under saker! Perfekt juh
Nä, jag vet inte det. Med vänlig hälsning, Oinkilad sedan gymnasietJag har ju deklarerat laga förfall, jag har ju inkilaren här! Jag är totalt upptagen med att slita sönder säng, sängkläder, madrass, kökssoffan, stolarna och sofforna! Fattar ni inte hur JOBBIGT det är att nuppa överallt, jag är helt slut!
Tja, lukten gör inte så mkt men tydligen är det grund för diskvalifikation om en prickikorv har flera färger på prickarna...Säg inte att du misshandlar korvarna genom att spruta vatten på dem och sedan tvåla till dem
Absolut. Då har du det igår.Om
inte vill ha badkaret, kan du skicka det till mig med prickigkorvexpressen
Hmm, jag kanske borde ha testat det. Då hade vi kanske fått en bättre bedömning idag.Kom ihåg: Det är KORVEN som ska bedömas, inte du, så för vad domare och åskådare behagar kan du lika gärna gå näck, ingen kommer att märka det ändå
Låter som att du talar utifrån lång erfarenhetKom i håg att använda den stora vita telefonen i badrummet när du ringer älgen dagen där på, annars kan du få bannor för att skitsnacket lagt lite över allt
Mina drakar har inte strejkat... Öh, jag menar ... Den okända isdrakeuppfödarens drakar, alltså. Inte mina. Jag har inga drakar... Alls.Just nu på 5:an är det instuktionsfilm för blivande drakägare (kan även vara något för @Barret och @athena_arabians så de kanske får sina drakar att lyda utan att blanda in facket)
Skyll på oss. Fattar man väl att de blir griniga om de måste jobba bakfulla...Meh - drakarna strejkar ju för att NI var så bråkiga med temperaturen . Nu är dom kinkiga bara för det .
Inte får man hjälp med förhandlingen heller .
Jag har ju t.o.m bjudit dom på Tequila... alltså är jag en BRA matte .
Buke tycker jag gillar för mycket... Har två ggr på under fem minuter fått frågan "Är du säker på att du vill gilla det här inlägget"...
Jag tycker ju inte det... Men så är jag en erkänd Gillaknapps-missbrukare ocksåUnderligt! Kan man gilla för mycket?
Kommer i håg en Norrköpings bo som sade det samma då hon blev intervjuad efter VM, på frågan varför hon envisades rida Mynta (som förövrigt är en utmärkt hånglare till Helenas och skötarens stora förvåning) som "bara" är 160 cm hög, svarade den 164 cm höga Helena att hon hatar att rida hästar som är högre än henne
Jag tycker ju inte det... Men så är jag en erkänd Gillaknapps-missbrukare också
Jag håller med henne! Jag gillar små hästar
Min fröken är 150/153 och medryttarhästen 158, alldeles lagom!
Min häst är 158 cm och det är alldeles perfekt till mina 170!