Nu gillar jag dig helt oprövad bara för att du håller med mig!
Svårflörtad, jag?!
Och bara därför känner jag att jag gillar dig också!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svårflörtad, jag?!
Jag tycker att vi klubbar att 160-170 är den optimala höjden, nu när inte så många är inne och kan säga mot oss!
Japp... Jag förstår inte varför folk vill vara långa. Det är bra att vara 160 för då får man plats överallt. Sen är ju den enorma rumpan och magen i vägen,, men det är en annan historia.
Svårflörtad, jag?!
Och bara därför känner jag att jag gillar dig också!
AHA - ett ERKÄNNANDE!!!Mina drakar har inte strejkat... Öh, jag menar ... Den okända isdrakeuppfödarens drakar, alltså. Inte mina. Jag har inga drakar... Alls.
Magar och rumpor räknas bara som enorma om man inte kommer in genom ytterdörren
160 är ett bra mått både på längden och bredden...Japp... Jag förstår inte varför folk vill vara långa. Det är bra att vara 160 för då får man plats överallt. Sen är ju den enorma rumpan och magen i vägen,, men det är en annan historia.
Härligt...
Eller så får man flytta till ett land som gillar enorma rumpor
Nä. Jag sa ju att det inte var mina drakar. Jag har inga drakar... Alls. Överhuvudtaget... Någonsin...AHA - ett ERKÄNNANDE!!!
Mhm...*Käään jo fiiil dä lööööv tonajt*
Hördes det ända till dig Barrski?
Jag håller på och omvänder folk, du såg att jag och @OutOfService börjat bonda också va? Mmmhmm, mmmmhmmm!
Själv undrar jag var @mandalaki är... Fastnat med tentaklerna i en asiatisk fritös, kanske?Vart har förresten @Mammas tagit vägen?! Har hon drunknat i regnet?
Yee rightNä. Jag sa ju att det inte var mina drakar. Jag har inga drakar... Alls. Överhuvudtaget... Någonsin...
Själv undrar jag var @mandalaki är... Fastnat med tentaklerna i en asiatisk fritös, kanske?
Själv undrar jag var @mandalaki är... Fastnat med tentaklerna i en asiatisk fritös, kanske?
Yee right
Eftersom "dina" (icke)-drakar fixar isen och kylan...
VEM i H-VETE föder upp de odrägliga regn-drakarna?????? Jag bara undrar liksom .
Är det DU @Jannice som låtit Rolf träffa Näcken iallafall????? Han är ju allergisk sa jag ju .
Sluta försöka flytta uppmärksamheten från dina havererade förhandlingar. Faktum kvarstår att om du skött ditt så hade det inte spelat någon roll vilka andra drakar som var i spel... hmph!Yee right
Eftersom "dina" (icke)-drakar fixar isen och kylan...
VEM i H-VETE föder upp de odrägliga regn-drakarna?????? Jag bara undrar liksom .
Är det DU @Jannice som låtit Rolf träffa Näcken iallafall????? Han är ju allergisk sa jag ju .