Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ibland undrar jag dock om män egentligen är känsligare än kvinnor. Många män aktar sig, som du säger, för att säga vissa saker ifall d kan uppfattas stötande... När kvinnor i själva verket obehindrat slänger runt tio ggrvärre kommentarer...

Svar:
Jo precis, jag vet ju ofta att jag kommenterar på rätt orsaker och grunder, men pga vissa användares (som det verkar) totala manshat i vissa sammanhäng (vikt, utseende ol) låter man bli att kommentera de mest självklara felen i argumenten.

Vi gör väl aldrig något sådant. Den hör tråden måste ju vara rena semestern för er, så snälla och lydiga som vi är

Svar:
Nej här finns ingen orsak för moderULLOr eller modeFIOR att anmärka på något:angel:

Klicka på röda fältet för att se svar

Senast ändrad:
Jag däckade, utan en en liten whisky :cry: Det måste vara pollen för så här jävla trött utan att ha feber brukar jag inte vara. Egentligen är jag trött nu också men pälsmonstret behövde visst gå ut och sen är det helt omöjligt att somna om igen. :(

Jupp! Jag är ett spöke nu, och det är ett jäkla meck att polstergaistskriva inlägg. :(

Aj då, hade du paraplyt upp och ner nu igen? Jag trodde jag sa till dig efter att du nästan drunknade förra gången att man ska ha handtaget nedåt!

Förstår att det blir meckigt, finns det speciella poltergeisttelefoner eller kör du med den vanliga?

Förresten så är runt 165 en alldeles utmärkt längd, jag är 166 och når det mesta men behöver nästan aldrig ducka när jag ska under saker! Perfekt juh :up:

Ja jag är 175 och det känns lite långt ibland faktiskt, som i letandet efter den stora kärleken.. alla killar är så korta!! :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 372
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 853
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama