Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Aj då, hade du paraplyt upp och ner nu igen? Jag trodde jag sa till dig efter att du nästan drunknade förra gången att man ska ha handtaget nedåt!

Förstår att det blir meckigt, finns det speciella poltergeisttelefoner eller kör du med den vanliga?

Aha, JUST det! Men nu regnar det genom mig, så jag slipper problemet! :idea:

Snor en. Bwaahaha!! ;)

Äsch, erkänn vad det är vi har sysslat med istället för att vara här :angel:

Sssch!! :angel:

Slåss mot en ny omgång av basilusker. Knappt hade monsterläpparna återgått till normala propositioner innan nästa omgång av halsont,snor och onda öron slog till. @Snurrfian jag tycker inte det där var snällt!
Glöm att det kommer från mig, jag har mitt elände kvar, utöver snor, trötthet så har jag huvudvärk så det känns som om ögonen tänker ploppa ut... Jag tror att @ullo bär ansvar i ditt fall!

Tror @Barret börjar göra sitt jobb. Har kunnat rida i kortärmat idag. @ullo, hämta dina basilusker. Jag vill inte ha dem!
Hm här sken solen de tio minuterna jag satt i bilen... Kul skämt... :cautious:
Bra saker idag: Svärmors lägenhet är nästan helt tömd, vi har en låda som inte gick in i bilen kvar, sen är det en stol som ska kollas om den är värd något, annars ska resten till loppis och slängas och det borde gå in i en bil. Sen bokar svägerskan in städning i veckan och så är vi klara med eländet! :up:
Dåliga saker: min vänstra handled har sagt upp sig och gör skitont, jag kan inte sticka, knappt skriva på datorn och inte plocka med grejer som kräver mer än en hand. Om jag nu visste att jag hade gjort något så den gjorde ont men jag antar att den är överansträngd, den är lite överrörlig och antagligen har jag burit mer än jag borde med den och i fel lägen, men ont som f'n gör det...

Glöm att det kommer från mig, jag har mitt elände kvar, utöver snor, trötthet så har jag huvudvärk så det känns som om ögonen tänker ploppa ut... Jag tror att @ullo bär ansvar i ditt fall!
Tror @Barret börjar göra sitt jobb. Har kunnat rida i kortärmat idag. @ullo, hämta dina basilusker. Jag vill inte ha dem!

Nähähallånu och tji fick ni!!
Jag har mina baciller kvar tack så mycket.
Bortskänkes gratis - nån hugad spekulant?
bacill.gif

Ok, regndrakarna verkar ha gett sig här (iaf tillfälligt) men det är ju fortfarande skitkallt! :rage:

Alltså @Barret och @Scata, jag struntar i vem som har vilka drakar men kan ni inte fixa det här?! Jag vill ha sommar ju... :(
Fine... Jag går väl och tar ett snack med de där isdrakeuppfödarna... Men det är på ert samvete om jag förlorar min licens för att föda upp dammråttor!!

Men alltså.. finns det en gräns för hur många inlägg man får gilla? :eek:
Uppenbarligen... Eller så vill de kanske bara kolla så man är vid sina sinnens fulla bruk... Eller så tycker buke att vissa här i tråden snackar så mycket skit (*host* @Scata *host*) att de inte förtjänar att gillas.

Kallt = @Barret s fel :rage:
Regnar = @Jannice fel :rage:
Sol och värme = MIN förtjänst.... :D

NU vet du vem du ska skälla på alt. tacka vid behov :angel:
Isåfall har du latat dig som tusan de senaste veckorna och borde få indragen lön och arbetsbestraffning. Du har då verkligen inte skött ditt jobb.

Meh, jag trodde vi hade kommit fram till att regnet inte var mitt fel :rage:
Allt är @Scata s fel... Alltid.

Här har vi haft strålande sol (med någon enstaka skur) hela helgen. Perfekt för en utställningshelg. Jag erkänner inget samröre med isdrakarna eller deras uppfödare men visst finns det några trådar att dra i vid behov.

Nähä då är det väl @Barret då, jag tror att allt är @Barret s fel just nu! ;)
Sure, skyll på den som inte kan försvara sig pga xx antal timmar i utställningsringen... Dåligt... Jag har väl aldrig varit annat än snäll mot dig? Om du ska skylla på nån, skyll på... Nån annan än mig. Du har ju ett gäng att välja mellan. Basiluskerna kan jag garantera att jag ite har något matt göra med.

Fine... Jag går väl och tar ett snack med de där isdrakeuppfödarna... Men det är på ert samvete om jag förlorar min licens för att föda upp dammråttor!!

Uppenbarligen... Eller så vill de kanske bara kolla så man är vid sina sinnens fulla bruk... Eller så tycker buke att vissa här i tråden snackar så mycket skit (*host* @Scata *host*) att de inte förtjänar att gillas.

Isåfall har du latat dig som tusan de senaste veckorna och borde få indragen lön och arbetsbestraffning. Du har då verkligen inte skött ditt jobb.

Allt är @Scata s fel... Alltid.

Här har vi haft strålande sol (med någon enstaka skur) hela helgen. Perfekt för en utställningshelg. Jag erkänner inget samröre med isdrakarna eller deras uppfödare men visst finns det några trådar att dra i vid behov.

Sure, skyll på den som inte kan försvara sig pga xx antal timmar i utställningsringen... Dåligt... Jag har väl aldrig varit annat än snäll mot dig? Om du ska skylla på nån, skyll på... Nån annan än mig. Du har ju ett gäng att välja mellan. Basiluskerna kan jag garantera att jag ite har något matt göra med.

Okej jag skyller allt på @Jannice istället, jag hänvisar mig dumma beskyllning på huvudvärks eländet... Och om du nu går miste om din licens att föda upp dammråttor så kan du få så många dammråttor som du vill av mig! Jag står för frakten! :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 372
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 853
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama