Slåss mot en ny omgång av basilusker. Knappt hade monsterläpparna återgått till normala propositioner innan nästa omgång av halsont,snor och onda öron slog till. @Snurrfian jag tycker inte det där var snällt!Vart har alla tagit vägen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Slåss mot en ny omgång av basilusker. Knappt hade monsterläpparna återgått till normala propositioner innan nästa omgång av halsont,snor och onda öron slog till. @Snurrfian jag tycker inte det där var snällt!Vart har alla tagit vägen?
Aj då, hade du paraplyt upp och ner nu igen? Jag trodde jag sa till dig efter att du nästan drunknade förra gången att man ska ha handtaget nedåt!
Förstår att det blir meckigt, finns det speciella poltergeisttelefoner eller kör du med den vanliga?
Äsch, erkänn vad det är vi har sysslat med istället för att vara här
Femini... va?! Vad är det för konstigt ord som dykt uppSå så tjejer, vad var det nu Mats sade: Att tjejer slåss är inte feminint...
Ja jag är 175 och det känns lite långt ibland faktiskt, som i letandet efter den stora kärleken.. alla killar är så korta!!
Aha, JUST det! Men nu regnar det genom mig, så jag slipper problemet!
Snor en. Bwaahaha!!
Sssch!!
Glöm att det kommer från mig, jag har mitt elände kvar, utöver snor, trötthet så har jag huvudvärk så det känns som om ögonen tänker ploppa ut... Jag tror att @ullo bär ansvar i ditt fall!Slåss mot en ny omgång av basilusker. Knappt hade monsterläpparna återgått till normala propositioner innan nästa omgång av halsont,snor och onda öron slog till. @Snurrfian jag tycker inte det där var snällt!
Men sätt fart på de där förbannade sol och värme drakarna, annars kommer jag och sparkar dem i häcken, jag är så j*vla less på det här ständig "hänga regn i luften" skiten...
Femini... va?! Vad är det för konstigt ord som dykt upp
Vi är inte tjejjer... vi är HÄSTtjejjer - vissa har Prickar andra flaxar, helt normala alltså .
Dessutom slåss vi inte, vi har en dialog .
Hm här sken solen de tio minuterna jag satt i bilen... Kul skämt...
Glöm att det kommer från mig, jag har mitt elände kvar, utöver snor, trötthet så har jag huvudvärk så det känns som om ögonen tänker ploppa ut... Jag tror att @ullo bär ansvar i ditt fall!
Fine... Jag går väl och tar ett snack med de där isdrakeuppfödarna... Men det är på ert samvete om jag förlorar min licens för att föda upp dammråttor!!
Uppenbarligen... Eller så vill de kanske bara kolla så man är vid sina sinnens fulla bruk... Eller så tycker buke att vissa här i tråden snackar så mycket skit (*host* @Scata *host*) att de inte förtjänar att gillas.Men alltså.. finns det en gräns för hur många inlägg man får gilla?
Isåfall har du latat dig som tusan de senaste veckorna och borde få indragen lön och arbetsbestraffning. Du har då verkligen inte skött ditt jobb.
Allt är @Scata s fel... Alltid.Meh, jag trodde vi hade kommit fram till att regnet inte var mitt fel
Här har vi haft strålande sol (med någon enstaka skur) hela helgen. Perfekt för en utställningshelg. Jag erkänner inget samröre med isdrakarna eller deras uppfödare men visst finns det några trådar att dra i vid behov.
Sure, skyll på den som inte kan försvara sig pga xx antal timmar i utställningsringen... Dåligt... Jag har väl aldrig varit annat än snäll mot dig? Om du ska skylla på nån, skyll på... Nån annan än mig. Du har ju ett gäng att välja mellan. Basiluskerna kan jag garantera att jag ite har något matt göra med.
Om ni har många is och regndrakar hos er är det för att ni inte sköter de vanliga drakarna ordentligt.
Så det så!
Fine... Jag går väl och tar ett snack med de där isdrakeuppfödarna... Men det är på ert samvete om jag förlorar min licens för att föda upp dammråttor!!
Uppenbarligen... Eller så vill de kanske bara kolla så man är vid sina sinnens fulla bruk... Eller så tycker buke att vissa här i tråden snackar så mycket skit (*host* @Scata *host*) att de inte förtjänar att gillas.
Isåfall har du latat dig som tusan de senaste veckorna och borde få indragen lön och arbetsbestraffning. Du har då verkligen inte skött ditt jobb.
Allt är @Scata s fel... Alltid.
Här har vi haft strålande sol (med någon enstaka skur) hela helgen. Perfekt för en utställningshelg. Jag erkänner inget samröre med isdrakarna eller deras uppfödare men visst finns det några trådar att dra i vid behov.
Sure, skyll på den som inte kan försvara sig pga xx antal timmar i utställningsringen... Dåligt... Jag har väl aldrig varit annat än snäll mot dig? Om du ska skylla på nån, skyll på... Nån annan än mig. Du har ju ett gäng att välja mellan. Basiluskerna kan jag garantera att jag ite har något matt göra med.