Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Japp... Jag förstår inte varför folk vill vara långa. Det är bra att vara 160 för då får man plats överallt. Sen är ju den enorma rumpan och magen i vägen,, men det är en annan historia.

Min Mormor sade en gång att LITEN hinner med att göra mycket medans STOR vänder på sig

Senast ändrad:
anka49.gif

Valacker är hästar de också :up:

Du kan ju sluta upp med dumheterna att få hjärtinfarkter bara, väldigt onödigt av dig måste jag säga!

Var det jag tänkte med, så numera går jag långsamt och letar någon i närheten av Tibro (+- 20 mil) som vill låta mig rida (häst) varannan vecka så jag kan få tillbaka konditionen.

Meh, jag som skulle ge @ullo en massa jobb: Nu verkar det ha slutat regna här så jag ska ge mig på att gå ut till hästarna!

Skriv massa roligt nu så jag har lite att läsa när jag kommer tillbaks in! Om jag inte somnar någonstans på vägen, vilket är fullt möjligt!

Var det jag tänkte med, så numera går jag långsamt och letar någon i närheten av Tibro (+- 20 mil) som vill låta mig rida (häst) varannan vecka så jag kan få tillbaka konditionen.

1. Vart ligger Tibro?

2. Det är inget konstigt att inte veta vart Tibro ligger.

3. Eller lite konstigt för normala människor kanske, men jag är inte normal så det räknas inte!

1. Vart ligger Tibro?

2. Det är inget konstigt att inte veta vart Tibro ligger.

3. Eller lite konstigt för normala människor kanske, men jag är inte normal så det räknas inte!

3. Då är vi två :D

2. Det visste inte jag heller innan jag flyttade hit för 5 år sedan:p

1. Ca 2 mil norr om Skövde enligt mätaren på bilen :angel:

@Scata och @Barret

Så så tjejer, vad var det nu Mats sade: Att tjejer slåss är inte feminint..., bättre att jag står för gliringarna så vi inte tar kål på myterna kring "snälla tjejer elaka män" i denna tråd :angel:

Öh, jag tror ite den myten varit särskilt starkt frankrad i den hör tråden öht. Och så fort @Jannice började sätt näsan i blöt och mobba till höger och vänster så var det totalt kört. Jag däremot bråkar aldrig. Jag är ju konflikträdd. Allt är @Scata s fel.

Inte konstigt att detektivarbetet drog ut på tiden gällande Isdrakarnars uppfödare, måste ju ha varit en av @Barrrets svart anställda kurgistanska skötare jag hittade bild på här förleden....
Färgade anställda om jag får be. Lite PK kan vi ju vara i den här tråden, eller hur? Och jag gav er ju namn, Targa-nånting och Snö. Ni får väl ta lite initiativ själva också... Jag kan inte glra alt
Jodå, import beviset säger HINGST, fast själv är jag benägen att säga VALACK efter hjärtinfarkten för två år sedan :D

Är därför jag är försiktig med att kommentera vissa inlägg då det kan uppfattas stötande fast jag tänker rätt:confused:
Ibland undrar jag dock om män egentligen är känsligare än kvinnor. Många män aktar sig, som du säger, för att säga vissa saker ifall d kan uppfattas stötande... När kvinnor i själva verket obehindrat slänger runt tio ggrvärre kommentarer...

Sängen nu.
Gör nu inget som jag måste moderera imorgon!
anka36.gif
Vi gör väl aldrig något sådant. Den hör tråden måste ju vara rena semestern för er, så snälla och lydiga som vi är

Vad skönt att du äntligen kan erkänna det. Jag känner att vi har tagit ett stort steg framåt ikväll. Hur känns det? Känner du dig inte lite lättare till sinnes?
fb4c30d43f83208d67c63361d2399cde.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 853
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama