Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vadå "snott"? Det var ju jag som tog dem så jag borde väl få nån form av fotograf-cred/copyright (och därmed rätt att återta dem om jag känner att de används för annat syfte eller i annat sammanhang än jag godkänt dem för... Vilket de varit. Verkligen, @Scata , när gav jag dig tillåtelse att publicera dem i Damernas Värld? Avtalet gällde bara Maxim och Fibaktuellt)Men @Barret det var ju dom fotona på ingen-gör-mannen, mig och ponnyn som jag skulle ta tillbaka härom dagen när jag smög utanför ditt fönster - jag förstod att det var DU som snott dom
Har tack och lov lagt sig lite nu. Nu återstår att klura ut vad jag har reagerat på.OMG
Du bör nog inte gå ut idag
Kanske böldpest? Alla andra verkar ju ha dukat under för det här i tråden. Du smittade...Har tack och lov lagt sig lite nu. Nu återstår att klura ut vad jag har reagerat på.
Nä nu. Menar du att mina kliande myggbett var böldpest? Sjukvårdsrådgivningen sa faktiskt inte det.Kanske böldpest? Alla andra verkar ju ha dukat under för det här i tråden. Du smittade...
Sjukvårdsrådgivningen lever i förnekelse. Alla böldformade objekt på kroppen kan vara böldpest.Nä nu. Menar du att mina kliande myggbett var böldpest? Sjukvårdsrådgivningen sa faktiskt inte det.
Klart det är böldpest, hörs ju på namnet! Bölder på kroppen, antagligen inte bara "Jeps som har dem utan flera i omgivningen = smittsamt = böldpest!Sjukvårdsrådgivningen lever i förnekelse. Alla böldformade objekt på kroppen kan vara böldpest.
Damernas Värld eller Herrarnas Värld - nu är du så där sexistisk igen...när gav jag dig tillåtelse att publicera dem i Damernas Värld? Avtalet gällde bara Maxim och Fibaktuellt)
Jag är norrbottning. Vi lever kvar i år 1918, då kvinnor skulle stå vid spisen och föda barn och sånt där. Jag tror inte ens Fibaktuellt finns kvar längre...Damernas Värld eller Herrarnas Värld - nu är du så där sexistisk igen...
0.15 in i klippet...Jag är norrbottning. Vi lever kvar i år 1918, då kvinnor skulle stå vid spisen och föda barn och sånt där. Jag tror inte ens Fibaktuellt finns kvar längre...
Sådär säger du bara för att du inte talade om var saften finns! @OutOfService
@Mammas blev du tagen av en alien? eller var försvann alla? Inte ett enda inlägg på flera timmar? Nu börjar skräcken sprida sig i kroppen, har ni övergett mig?
Görujunte!Jag ogillar dig!!
@Mammas blev du tagen av en alien? eller var försvann alla? Inte ett enda inlägg på flera timmar? Nu börjar skräcken sprida sig i kroppen, har ni övergett mig?