Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ingen som vill ha en nästan tonårig fröken som har sommarlov? Just nu väldigt billigt! :up:

Vet inte riktigt hur import/exportreglerna mellan norge och sverige ser ut gällande nästan tonårsdöttrar så jag törs inte köpa någon just nu, dessutom är det väl stränga krav på diverse vaccinationer och veterinär intyg, har även för mig att de måste ha mer än 6 kvadrat meter att röra sig på (hotell Scania är bara 5m2 pr rum), samt fri tillgång till internet, cola och mat...

I see U all...

dragon_eye_by_t1na-d5pcxc2.jpg

Vet inte riktigt hur import/exportreglerna mellan norge och sverige ser ut gällande nästan tonårsdöttrar så jag törs inte köpa någon just nu, dessutom är det väl stränga krav på diverse vaccinationer och veterinär intyg, har även för mig att de måste ha mer än 6 kvadrat meter att röra sig på (hotell Scania är bara 5m2 pr rum), samt fri tillgång till internet, cola och mat...
Problemet är snarast att du behöver mer än 50 m säkerhets avstånd till gullungen, den kan skrika rätt bra... Och jag tror tyvärr att tullen har rätt många synpunkter...
Men det är spännande minst sagt, leva med drakar verkar vara rätt trevlig i jämförelse... Är det inte slut på sommarlovet snart?
Jag mötte en annan mamma som också hade tröttnat på sommarlovet redan vid fruktdisken där alla hennes tre barn bestämde sig för att bryta ihop... Just då hade jag bara min yngsta /pensionsfonden med mig och just då på riktigt bra humör så jag kunde kosta på mig lite medlidande! ;)

I morgon SKA jag ha sovmorgon, fan ta den j*vel som väcker mig! :devil:
Sen ska jag vara hemma och ha det skönt och få lite gjort! Kanske möjligtvis hälsa på sommarcafe ägande grannen... :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 852
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama