Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmm, fyyyy, sitter och klurar på om jag ska kolla ny bil och det är jobbigt. Köpte förvisso en begagnad förra året men skulle vilja ha plats för en större hundbur då liten prick ser ut att kunna bli en ganska rejäl prick när hon blir stor.

Älskar ju Subaru men de ligger lite högt även i andrahandspris... Men har ju en nu så kanske går att byta in mot en del av priset (om jag rekondar den ordentligt först, dvs.)

Jag hatar att köpa bilar. Jag får alltid måndagsexemplar :(

Jag har hittat MASSOR av bilar till dig! :D (nä, jag håller inte på att undvika att göra ngt vettigt)

dragon-car.jpg

Dragon-Cars-1.jpg

honda_civic_dragon_car_by_compaan_art-d34bryk.jpg

1.jpg
up-3N62NROJ110GKLM7.jpg

Honda-Civic-dragon-car.jpg

Nä, min är ju @Out of service pga liten prick

Jag har hittat MASSOR av bilar till dig! :D (nä, jag håller inte på att undvika att göra ngt vettigt)

dragon-car.jpg

Dragon-Cars-1.jpg

honda_civic_dragon_car_by_compaan_art-d34bryk.jpg

1.jpg
up-3N62NROJ110GKLM7.jpg

Honda-Civic-dragon-car.jpg
Bil nr två skulle sitta fint :)

Jag med, är jag trådskadad eller är det @Barrets fel? :nailbiting:
Du är trådskadad. Jag har/gör aldrig fel (refererar till bild från tidigare i tråden)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 852
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama